Gå til innhold

Små-nervøs


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på do i sted og da opdaget jeg et par dråper blod i trusa :( Var ingenting på papiret.. Er 7 uker på vei

 

Ba typen ringe legevakta og høre om dette kunne være farlig, men han ringte likegodt rett til 113 han :)

 

Fikk snakke med en jordmor som sa at jeg kunne slappe av egentlig, men måtte ringe hvis jeg begynte og blø igjen iløpet av natta.. Men at det også kunne være begynnelsen på en sa... *Forrvirret*

 

Noen av dere som har hatt lignende?

Er det normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg opplevde det samme i uke 7 - hadde en episode med litt rødlig utflod da, og en episode i uke 8. Var på kontroll og gynekologen min sa at dette var normalt, og at alt er bra med barnet. Er nå i uke 11, og har ikke opplevd noe etter uke 8.

Lykke til.

Skrevet

jeg hadde det en gang på dent tida (dagen etter sex). Og så bittelitt rosa utflod. Men alt gikk bra! Er det noe mer nå?

 

 

 

Skrevet

Var littegranne lyserosa utflod på papiret nå...

Blir dritnervøs nå jeg altså : /

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...