litenogtjukk Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 en ubehagelig opplevelse, vi hadde vært ute og shoppet på østfoldhallen og var på vei hjem mot rakkestad, det var griseglatt på veien og tenkte at vi måtte sakke farten ganske mye,hadde ikke før snakket om det, så ble vi først passert av en ambulanse, så en til og så enda en. Så for meg at nå hadde vi en skikkelig ulykke frem for oss, men så så vi noe i øyekroken at det stod en bil nede på en parkeringsplass, men tenkte ikke så mye mer over det, men så kommer de samme tre amulanse mot oss igjen,da med følge av to brannbiler, ambulansene hadde nok kjørt forbi ulykkesstedet, tenk hvilken følelse de involverte hadde da, ser bare den ene ambulansen etter den andre passere, men vi håper og tror at de fant ut hvor det var og at de er blitt tatt hånd om. Så nå sitter jeg her og er bare nysgjerrig på hva som har hendt..
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Huff, det er ikke noe koselig :/ får skikkelig sug i magen når sånt skjer.. Man begynner å lure på om man kjenner den/de som er involvert, og hva som har skjedd, om det er veldig alvorlig osv. Her jeg bor hadde vi 4 dødsulykker på et par uker(bor på en ganske liten plass, der omentrent alle vet hvem alle er), i den ene ulykken omkom en god kompis av meg, og de to andre ble hardt skadd.. er vel 2 mnd siden nå. Grusomt når sånt skjer :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå