Gå til innhold

Da slapp jeg ikke unna:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Netsen hele familien har vært syke, de første startet noen uker før jul, og flere av dem har lagt rett ut i jula...

Idag va det vist min tur :( våknet med skikkelig vondt i halsen, men det ga seg utover formiddagen, men herregud å dårlig jeg er nå, sitterher med skikkelig hovne mandler, klarer nesten ikke svelge, og har feberfrysninger/svette tokter.. tok tempen og den va på 35,7grader, va ikke det litt lavt???

Har alltid tatt ibux mot halsen, det hjelper no sinnsykt, fikk det rådet på legevakta en gang, men det kan jeg jo ikke nå... Noen råd om hva jeg kan ta/gjøre??

Måtte bare klage litt... flere som er blitt smittet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff ikke mye gøy det der. Du kan jo ta paracet , eller bare ringe legevakta og spørre om noen råd. Is biter hjalp meg veldig godt en gang jeg hadde skikelig vondt i halsen. God bedring.

Skrevet

takk for det, spiser endel is, det er en tinga jeg har fåt dilla på i graviditeten, så det går litt ekstra is nå....

Skrevet

paracet får du tatt vettu

Skrevet

..brusetabletter, pinex, dersom du har problemer med å svelge.. de ble jeg anbefalt på apoteket da jeg har problemer med å svelge tabletter...

Skrevet

Fikk det samme som jeg har hatt du da.. Er ikke særlig godt, og sitter lenge i.. Men prøv å drikk varmt vann eller melk med honning, det lindrer godt i halsen..

Og kryp opp i sofaen under pleddet med ei god bok- beste medisinen det :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...