DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Hei, Jeg er sÅÅ tørst hele tiden .. blir liksom aldri "mett".. Noen flere? Kram DD
1baby,og 1 spire Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Kansje du bør testes for diabetes vis det ikke gir seg. Er jo vanlig å være tørst, men slik du sier virker det jo ltt mere en normalt.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 hadde det å¨samme måte over 4 dager. tok en test hos legen for diabetes men de fant ikke noe. men det gikk over. Drakk rundt 10-15 liter vann om dagen.
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2008 Hei 1baby ;o) Nei .. det er ikke diabetes .. alle prøvene mine er fine.. heldigvis! Men er bare skikkelig tørst til enhver tid :=)
connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 Jeg og.. bøtter nedpå med drikke. Dag og natt.. Trur jeg nevner det for legen min neste gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå