Gå til innhold

Plutselig 3.barns mamma..


makrellen 3.barnsmamma

Anbefalte innlegg

Da er jeg blitt mamma igjen, fikk en liten gutt i oktober. Fødselen gikk kjempe greit, tok 1 time og 45 min fra første rie og til minste-gutten var ute, lyn fødsel og h*&%¤ vondt, men glemt så fort han var ute, drømme fødsel egentlig med tanke på at begge de to forrige varte i over ett døgn.

Så nå har vi en 03, 05 og 07 modell, og sier oss fornøyd med det, familien er komplett!

Vi koser oss og begge storesøsknene er veldig stolte, og utrolig nok så har vi enda ikke opplevd sjalusi fra noen av de, men det kommer nok.

Nå skal jeg nyte det nye året og babyen og permisjonen!

Godt nytt år alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gratulerer så masse! For en fin gjeng da. Barna får nok mye glede av hverandre fremover. Kos deg med permisjon og den skjønne babytiden (lengter og vil ha en til jeg også, men samboer sier nei...).

 

Godt nytt år!

 

Klem Christine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Gratulerer så mye!

Vi har temmelig lik fordeling på ungene. Jeg fikk også nr3 i oktober. Har ellers nr1 i juni03 og nr2 juli05.

Deilig å være "ferdig" med de barna man ønsker.

Hos oss er det heller ikke noe særlig søskensjalusi. Det er noe helt annet enn da nr2 kom. Men nå var jo ikke de andre to vant til å være alene og jeg tror nok det har litt og si!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...