Gå til innhold

Et lite spm om mensen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er dette med hvor mye man blør? Om man ikke bruker piller altså. Jeg har ikke vært fri for prev eller gravid på 10 år, og fikk i går for første gangen igjen tanta.... Men fytti h%$#&% så mye, da. Hvor ofte er det meningen at jeg skal skifte bind???? *Hjeeeelp*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sett inn spiral. Så slipper du hele greia.

eller bli på tjukken igjen :D

Skrevet

De første gangene etter fødsel kan jo være ganske voldsomme. Jeg blrø voldsomt alltid, men har hatt noe særdeles fæle sykluser etter fødselen, 2,5 uker blødninger, 5 dager med rieliknende kramper, store klumper... ekkelt.

Skrevet

ÆÆÆÆÆÆÆHHHH Seriøst?

Skrevet

Ja, seriøst. Når du spør slike spørsmål så får du slike svar vet du:)

Jeg har da i tillegg blødd hver dag etter fødsel og de første 10,5 mnd før disse rare syklusene kom... :) herlig liv, eller hva!

Skrevet

Jeg blødde også sinnsykt mye første mens etter fødsel, tror det er normalt

Skrevet

Jeg har ikke hatt en dråpe før nå, men jammen kommer ALT og ja! Og fytti katta så aua!!! Men var det derfor jeg spydde også? For jeg trodde jeg hadde spysyka, men det bare kom og gikk like fort liksom, mens krampene forble :(

Skrevet

Jeg blødde som et helvete første gang jeg fikk igjen mensen etter fødselen. Helt jævlig!! Men var bare denne første gangen det var så ille, selv om jeg fortsatt blør mer enn før jeg ble gravid da :/

Skrevet

Kan hende du spydde pga smertene ja:)

Men om det kommer tilbake den spyinga, så er dte vel noe annet. He he.

Jeg var helt slakt de 5 dagene i den herlige 2,5 ukers mensen. Det var helt jævlig vondt.

Skrevet

NEINEINEI!!! OG det er jo såå myyye! Snart en pakke nå! På et døgn!!!!

Skrevet

Jeg kan ikke målene med bind:) Bruker bare tamponger. Da går de største størrelsene kjapt på de verste dagene for å si det slik.

Men om det er fryktelig fryktelig krafig og ikke blir mindre kraftig på noen dager er det lov å ringe legen.

Skrevet

Legen? Fordi? Hmm.... Vondt i huet og alt nå *huff*

Jeg hadde tilfeldigvis disse bindene i huset fordi de kom i en Liberopakke eller noe... Jeg har flyttet siden sist jeg trengte en tampong :-p

Skrevet

Om det blir for kraftig eller smertefullt mener jeg.

Jeg ringte legevakta den gangen jeg fortalte om fordi det var så veldig voldsomt. I tilfelle det var noe galt. Men jeg er på tuppa i fh til denne kroppen min da.

Ta paracet, cyklokapron om du har, drikk te og slapp av:)

Skrevet

Njeeii.. Jeg skal da holde ut. Men alt det blodet og så så slapp og ekkel og aua og iiisj! Pokker og!!! Da må man vel tenke ut noe lurt da, sånn vil jeg IKKE ha det!

Skrevet

Om det fortsetter så kan du vel gå til legen. Jeg fikk slike tabletter som stopper blødningen litt. Ikke mye da, men slik at jeg mista litt mindre blod. Har hatt jernmangelanemi noen år pga kraftige blødninger. Før jeg fikk barn var det da. Knaska jern konstant. He he.

Skrevet

Jeg hadde sinnsvake blødninger når jeg var yngre ja, før p-pilletida. Kunne ikke dra på skulen med ob OG bind uten å blø gjennom, hvis jeg var uheldig og glemte reserve :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...