Gjest Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Vet det er mange som får strekkmerker på mage og/eller lår.. Men er det veldig vanlig å få strekkmerker på puppene?? Jeg trodde ikke man fikk strekkmerker der, helt til jeg la merke til at et par av venninne mine som har fått barn, har det... Henger muligens litt etter her, men har aldri hørt/sett det før
mamman t o.a Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 helt vanlig... fikk jeg den gang puppene begynnte og vokse i puberteten jeg... så flere enn de jeg har nå tror jeg ikke jeg kan få
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 du kan vel få strekkmerker der kroppen vokser for fort til at huden henger med. jeg har bare på magen, men da også masse. 32+3 idag
sebastian + en til Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 Til Miss Fat Når kom strekkmerkene hos deg deg? Jeg er 31+5 og har enda ikke fått noen steder. jeg smører med olje hver kveld jeg legger meg. Men kjenner det stikker i magen, og at huden strekker seg veldig. Venter bare på at plutselig en dag så er de der:)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 Mine begynte såvidt å komme i uke 24, har kommet noen ekstra de siste 2 ukene...... :S Smører meg jeg og, men funker det......? neiiiiiiiida................. Var ei her inne for noen uker siden som fikk strekkmerker over hele magen et par dager ETTER terminen..... Ei anna ei for et år siden fikk strekkmerkene UNDER fødselen faktisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå