Gå til innhold

Hvor mye har dere gått opp i uke 33/34?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått opp 13... vil ikke opp mer!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er 32+3 idag, så i 33 uke

har gått opp 5 kg- men er stor fra før....

Skrevet

Jeg er i uke 35 nå, har gått opp 12 kg.

I uke 33 var det vel 11 tror jeg...

La på meg mesteparten fra uke 20-30, etter det har det gått sakte.

Skrevet

Er 34+5 nå og har totalt gått opp ca 3 kg. Er skikkelig matlei og sliter med å få i meg nok mat om dagen...

Skrevet

Er i uke 34 nå, hadde lagt på meg 5, men gikk ned tre kilo etter en tøff omgangssyke. Men de kommer nok på igjen......

Forrige svangerskap hadde jeg gått opp 12 kilo i uke 34. Så jeg er jo fornøyd slik som ståa er!

Skrevet

Jeg er i uke 32 og har gått opp 20 kg.Veier normalt 57,så dette er rimelig kjipt:-(

Skrevet

Har gått opp 10-11 kg, to av dem bare nå i jula. Har ikke bruk for noe ekstra for å si det sånn ! Må nok belage meg på å trille noen kilometer, ja.......... ikke komfortabel med å være så tung.

Skrevet

Er 33+4 idag, og har gått opp 14!!!! kg.

Skrevet

Fra 55 til 62 kilo

Skrevet

Samme som deg - 13 her også. Tror jeg vil ende på 17, noe JM og lege sier er helt normalt og fin vektøkning for meg som er litt lita i utgangspunktet.

Stoler på dem, selv om det jo ikke er noe morro.

Skrevet

17 kilo. De to siste kom nå i jula. Er 34 + 2. Hm.. Føler meg som en strandet hval og gleder meg til å komme tilbake til matchvekt igjen!!

Skrevet

11 kg - 2 i jula..... er i uke 32

Skrevet

17 kilo. 33 fullgåtte i dag. Hadde vært fint å holde seg under 20... Ikke kult å he blitt nred over rompa, men det går nok av igjen... Slank til vanlig, så håper jeg blir det igjen...

Skrevet

Uke 33 og har gått opp 9 kg. Jeg driter i hvor mye jeg legger på meg tar det lett av etterpå. Har to fra før. Kos Dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...