Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 ... hvordan løser dere problemet rett etter akten? Når mannen ikke bruker kondom og kommer i deg, hva gjør dere for å ikke søle på sengetøyet?
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Egne håndklær i nattbordskuffen her i huset:)
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Enten holder for mens jeg løper på badet, eller så har vi dopapir i nattbordet.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 går på do rett etter vel...trodde det var valig jeg ikke de at jeg har diskutert det med noen....hehe
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 Har aldri hatt det probl jeg. renner ikke ut av meg,når han trekker seg ut. Jeg sover evt til morgenen også går jeg på do da(ikke anbefalt pga faren for uvi),eller så går jeg på do år vi er ferdig.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #7 Skrevet 4. januar 2008 Ligger med bena i været mens sambo henter papir, så holder jeg for mens jeg løper på do..
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #8 Skrevet 8. januar 2008 Hehe;) ser for meg føtter i været og løper på toalettet:D Vi har alltid toalettpapir i nattbordet!!! Pussig, det er liksom ikke slik man ser på TV.. Når jeg var 16 og i mitt første sexuelle forhold trodde jeg seriøst at det var unormalt at vi satt og tørket oss etter sex - så lite romantisk liksom;/
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #9 Skrevet 12. januar 2008 Jeg går som regel ¨på do, men er det ingen som virkelig føler for å vaske hendene etterpå? Jeg var ikke sånn før, men etter at vi fikk barn, så føler jeg ikke for å ta i han med "sexhender". Han våkner som regel en gang iløpet av natta..
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #10 Skrevet 13. januar 2008 Håndvask hører selvfølgelig med. Etter jeg har vært på do etter akten må jeg selvfølgelig vaske meg på hendene. Det samme gjelder mannen min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå