Gå til innhold

Hvor store er deres barnerom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 11 kvm ok?

Er det lite eller stort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tipper det er middels stort

Vi har 4 barnerom:

8 kvm

14 kvm

16 kvm

12 kvm

Skrevet

Det snuppa har nå er på ca 11 kvm... Men vi flytter snart og det er det en stue + sovealkove på 35 kvm som skal deles til to barnerom, litt ujevn deling blir det så usikker på eksakte størrelser.

Synes 11 kvm er akkurat passe :o)

Skrevet

Tuppa sitt blir 11-12 kvm når vi flytter :) helt grei str synes jeg.. Er det største (barne)soverommet vi kom over når vi tittet på leiligheter faktisk. Fleste rommene var på 7-8 kvm, det syntes jeg var litt lite.

Skrevet

Det er passelig:-) Heller for stort enn for lite. Foreløpig deler våre 2 barn et rom på 8 kvm. Det går men det er ikke plass til stort mer enn 2 senger, 2 klesskap, 1 kommode. Men vi har full takhøyde på rommetr. Ikke skrå tak.

Skrevet

Lillegutt sitt er 11 kvm..helt passe syntes jeg!!!

Skrevet

Podens er ca 13kvm... Syns egentelig det er passe stort... Har bred hylle høyt opp på ene kortveggen, der jeg plasserer alle leker som ikke trenger å være fremme hele tiden

Skrevet

Synes 11 kvm høres akkurat passe ut jeg. :)

Mini har 17-18 kvm, med skråtak, men uansett, det er STORT.

Skrevet

11 er passe, ikke sååå stort, helt fint:)

Snuppa har to rom, et soverom og et leke rom. Har ikke peil på str. men de er ikke så store, tipper lekerommet til 9 kvm og soverommet litt mindre (er i vinkel så jeg tørr ikke tippe sizen).

Skrevet

lillemor har et lekerom på 6 kvm og et soverom på 6 kvm. Synes de er akkurat passelige, men når hun blir større blir hun nok å bytte rom med oss. Eldstemannens rom er ca 12 kvm. Er akkurat passelig.

Skrevet

Prinsen vår får rom på 7 kvm nå når vi flytter. Full takhøyde, og ingen klesskap. Tror det kommer til å gå veldig fint.

Skrevet

Størstes rom er på 7 kvm og minstes rom er på 6 kvm. Men vi bor i en leilighet på 66 kvm da, så de ser passelig ut i størrelse i forhold til resten. Hihi.

Skrevet

Barna våre har rom på va 17-20 kvm hver

Skrevet

9 m2, men skal lage lekeloft på hemsen sammen med gjesterom!

Skrevet

11 m2 er jo stort nok, men jeg ser at man må ha kreative løsninger for å holde det ryddig!

expedit hylla fra ikea er foresten super til det!

Skrevet

Synes det er ganske stort, podens er ca 8 m2.

Skrevet

her har snuppa 12 kvm... goo plass ja..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...