Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Jeg har hvert på føden men modning og kun 1 cm åpning....neste gang vil jeg bli hjemme til jeg er 100%sikker Problemet er at jeg ikke skal kunne vite når jeg bør reise på sykehuset...tenk om jeg f.eks får pressrier i bilen eller enda verre---hjemme.. Er 2 gangsfødene og vet at det kan gå fort!!! Men har hvert ganske sikkert på at det er i gang tidligere...synes det er veldig vanskelig å vite når tiden er inne så lenge jeg har hatt regelmessige rier for dem var sterkere enn dem jeg hadde da jeg ankom sykehuset sist jeg fødte--jeg kom da opp med 1-2 cm og hadde 9 cm kun 4 timer etter...egentlig mente den at jeg like godt kunne reise hjem igjen og hvile sist Off blir stressa!!
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Hei, har det litt sånn jeg også. Er 4.gangsfødende og burde sikkert hatt full kontroll, men not. Sist hadde jeg ikke skikkelige rier før vannet gikk, og da gikk d kun 25 min. så fødte jeg! Er redd d skal bli hjemmefødsel denne gangen, har minst 40 min. vei, og vi må jo ha barnevakt! Venter egentlig på at vannet skal gå, men d kan jo hende at jeg venter for lenge da! Har hatt masse kynnere/ rier i dag, blir litt usikker når d er alvor! Termin på søn. 6. Jan.
mamma til 2 små:=) Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Off ja sant..vi må også ha barnevakt:=(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå