Gå til innhold

Usikker på forholdet -men har lyst på barn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva gjør man?

jeg har ingen barn, men vil gjerne ha ett eller to.

jeg er sammen med verdens snilleste mann, men jeg kjeder meg i forholdet og føler at vi ikke er "skapt for hverandre" for å si det sånn..

han har lyst på barn og det samme har jeg.

bør jeg få barn med han, selv om det er en viss sjanse for at forholdet tar slutt om noen år?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det bør du ikke! Enkelt og greit.

Skrevet

Helt enig!! Aldri få et barn i et usikkert forhold. Tenk på barnet som skal vokse opp......

Skrevet

Ærlig talt, dette spør du om? Nei, avslutt da heller forholdet og finn en du kunne tenke deg å leve sammen med, eller jobb med forholdet du er i. Ikke få barn med et slikt utgangspunkt.. Ingen vil vel at barna sine skal gå gjennom et samlivsbrudd, men det høres jo ut som du omtrent planlegger bruddet før barnet er unnfanget. Skjerp deg!

Skrevet

Its totally up to you.If you feel for it.And the important thing is if u know that you will be able to take care of the child alone.then i think no problem

how old are u?

Skrevet

jeg nærmere meg 30, har lang utdanning, god jobb, god lønn, gode venner, god familie - og en snill mann, som kjeder meg.

tror jeg klarer meg vel så bra alene -med et barn eller to...

hva skal man med menn?

Skrevet

Meg, meg, meg.. Prøv å tenk litt lenger nå, og ikke kun på hva som er best for deg selv! Du synes ikke det er betenkelig å lure et annet menneske da? For regner med at du ikke har fortalt mannen din at du allerede nå planlegger å bli alenemor? Jeg synes du skulle gi din snille mann muligheten til å stifte familie med en person som faktisk fortjener han. Det at du kjeder deg er faktisk ditt eget ansvar å gjøre noe med, ta litt ansvar for situasjonen din.

Jeg har også de tingene du lister opp her, men heldigvis har jeg en annen ting også, nemlig empati..

Skrevet

Jeg har selv gått gjennom et samlivsbrudd, der barn var involvert, og det er ikke enkelt. Uansett om mannen din er verdens snilleste, så går sjelden sånne brudd helt smertefritt. Tenker du å ha 50/50 samvær? Og er du ev positiv til å la mannen din få hovedomsorgen ved et brudd? For det kan jo hende at han også "klarer veldig godt å ta seg av et barn alene".

Nei, prøv heller å finne ut hva du vil. Før du i det hele tatt vurderer å få barn.

Skrevet

Prøv å sett deg i hans situasjon også. Hvordan ville du følt det dersom mannen du var klar til å stifte familie med kjedet seg i forholdet og egentlig ikke har noen intensjoner om å fortsette forholdet i det hele tatt? 'Nei da er det mer ærlig og bare gjøre det slutt og heller gå ut og finne en donor som ikke har lyst til å ta ansvar...

Skrevet

Spar både deg selv, han og kommende barn for mye sorg og smerte - kom deg ut av forholdet! Livet er for kort til å være i et kjedelig forhold! Det er mange fisker i havet, og barn kan du få ved å finne en donor i utlandet - dersom du skulle rekke å bli ufruktbar før du finner deg en ny mann ;-) Slutt, mens leken er god - rett og slett! Er du ikke tøff nok til å bryte ut av forholdet nå - er du i alle fall ikke det etter at du står der med en unge på hver arm...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...