Mrs. Bouquet Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Lagt ut for anonym har vært sammen med typen min i tre år. bestevenninna mi har bodd litt her og der. da vi ble sammen bodde bestevenninna mi i usa, etter ett år flutta hun til en annen kant av landet og vi har bare pratet på tlf den siste tiden. på nyttårsaften kom hun til meg typen min og skulle feire sammen med oss. hun og sin type. dette var første gangen hun møtte typen min, og hun snur i døra når hun møter han. jeg løper etter henne og spør hvorfor i all verden hun drar og hun sier at dette er den mannen som voldtok henne for 5 år siden. Hva i all verden skal jeg gjøre? vi har vært sammen i tre år og har en datter ilag....har konfrontert han med det, men han sier at han aldri har verken voldtatt noen eller sett venninna mi før....jeg har kjent venninna mi i mange flere år enn typen, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.....velger jeg han, så mister jeg venninna mi, velger jeg henne, mister jeg typen min.... trenger noen råd til hva jeg kan gjøre(ikke sånne råd som gå fra han, eller bli hos han, men hvordan å forholde meg til begge evnt hva vi kan gjøre) Kan noen legge denne ut på skravle for meg?? nyttårshilsen fra fortvila drammensjente Anonym
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Uff...litt kinkig situasjon da..... Dersom hun ble voldtatt..anmeldte hun da saken*??? i spfall hadde jeg bedt sambo komme med en politiattest.... rett og slett... Ellers ville jeg snakke med venninna mi og hørt hele historien fra henne om hva som skjedde..... Og seff høre hva typen sier.... Lykke til!!!!
Kirsebæra Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 uff for en situasjon! jeg vet ikke hva jeg ville gjort jeg....men som hun over sa, anmeldte hun ikke det? ikke alle som anmelder det da....jeg har desverre ingen råd til deg jeg.....men som hun over sa, hør hele historien til venninna di og så spør du typen din om det etterpå....se hvordan han reagerer å sånn.....du kan jos tarte samtalen med at du stoler på han og slikt for venninna di sin del så må du spørre.....
grå :) Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 hvordan har han vært mot deg da? det er jo et barn med i bildet så har dere ikke problemer fra før så tror jeg kanskje at jeg ville prøvd å holde meg til familien. de fleste har jo en fortid og ting får man ikke gjort ugjort. er jo ikke engang sikkert at han har gjort det hun sier...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå