meg & to små vampyrer Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Min mann var ute og kikka her og fant den igjen! Delvis herpa i nabogården! De hadde kvitta seg med barnesetet og ødelagt litt, men han fant den. Sykt eller hva? Nå skal han bort til politiet igjen, vi vet jo hvem det er, de bor jo i nabobygget. Rare livet.
mittlillebøllefrø&bøllefrøkna Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Herremann for noen idioter! Gidd liksom...?! Bra han fant den da!!
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 har dere ett kamera? ikke "rør" noe som helst men ta masse bilder og lever til politiet..
meg & to små vampyrer Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2008 Ja, skikkelig dust må de være. Jeg syns jo ikke det er herlig å bo ved siden av de da, men nå vet vi hvem det er., Det er jo bra.
meg & to små vampyrer Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. januar 2008 Nei, vi har ikke kamera. Hva gjør vu uten kamera? Min mann har parkert den her hos oss nå + ringer polititet nå. Så får vi se hva som skjer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå