Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Min lillebror skal låne pcen vår og jeg har virkelig ikke lyst at han skal kunne snoke og grave hvis dere skjønner... Noen som vil veilede meg litt?
mine små alver... Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 gå på verktøy og slette data..derfra velger du hva du vil slette...loggen i ditt tilfelle da:)
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Du kan ikke slette det "ordentlig" fra pcen, uten å reformatere den. Men hvis det er loggen (den som viser hvilken sider du har vært innom) du vil slette, så kan du gjøre følgende: *Gå på start-menyen *trykk deg inn på noe som heter kontrollpanel *så trykker du på "nettverk og internett" der står det flere valg muligheter, men du skal trykke på noe som heter "slett webleserlogg og informasjonskapsler", da kommer det opp ei rute der det står at du kan slette leserlogg, trykk på slett. Håper du skjønte noe av dette, er noe vanskelig å forklare over nett:) kan hende vi har litt forskjellig meny osv, hvis du har xp f.eks, jeg har windows vista.
mine små alver... Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 hvis du er på internett eksplorer da...da ligger verktøy på linja oppe til høyre. Hvis du bruker firefox må du gå på tools..
blirjegsnartmamma Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 Prøv dette: - Verktøy - Alternativer (for internett) - Slett logg Husk også å slette Temporary files og cookies (skal kunne gjøres på samme sted)
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #6 Skrevet 2. januar 2008 Ser nå at min lille alv.. fant en lettere vei:p hehe.. glemte helt av at man kan gå der å slette
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. januar 2008 Tusen takk:-) har fått slettet loggen men hvordan finner jeg Temporary files og cookies?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå