olla Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Ser på det fra tid til annen, alt virker jo så overveldene bra....men det er vel for godt til å være sant. Så: noen som har kjøøpt noe som virkelig er bra?? Som dere anbefaler til andre?? Kom igjen!!
NoDoubt Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Jeg har kjøpt litt forskjellig: - Starfiber mopp. Veldig god men moppen min ble ødelagt. Fikk ny helt gratis. Den ble dessverre og ødelagt. Men har alle fillen e enda. Moppe fillene passer på den nye moppen og. -AB-swing. Funka den uken jeg brukte den. -Superpack. Har nettopp kjøpt og ikke fått puttet mange dyner o.l i enda. Men jeg har puttet i en pute og den ble v akumert. - Tobi (damp stryker). Den virker og den kan brukes på alle stoffer. Men du må ha plagget hengende og holde det stramt. Den har og ledning så den er ikke så mobil som det virker i reklamen. Men den store juleduken min ble glatt og fin på få minutter. Gubben holdt og jeg holdt og dampet. Beste er at man ikke trenger å stresse med kanter, folder, knapper o.l. Bare dra over:-)
olla Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2008 Ja, sett denne der Tobien, virker GENIAL for meg som HAAAAAAAAAAAAATER å stryke klær!!! Eneste problemet er at jeg blir tett i nese/hals av strykedamp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå