Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 har vært sammen med typen min i tre år. bestevenninna mi har bodd litt her og der. da vi ble sammen bodde bestevenninna mi i usa, etter ett år flutta hun til en annen kant av landet og vi har bare pratet på tlf den siste tiden. på nyttårsaften kom hun til meg typen min og skulle feire sammen med oss. hun og sin type. dette var første gangen hun møtte typen min, og hun snur i døra når hun møter han. jeg løper etter henne og spør hvorfor i all verden hun drar og hun sier at dette er den mannen som voldtok henne for 5 år siden. Hva i all verden skal jeg gjøre? vi har vært sammen i tre år og har en datter ilag....har konfrontert han med det, men han sier at han aldri har verken voldtatt noen eller sett venninna mi før....jeg har kjent venninna mi i mange flere år enn typen, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.....velger jeg han, så mister jeg venninna mi, velger jeg henne, mister jeg typen min.... trenger noen råd til hva jeg kan gjøre(ikke sånne råd som gå fra han, eller bli hos han, men hvordan å forholde meg til begge evnt hva vi kan gjøre) Kan noen legge denne ut på skravle for meg?? nyttårshilsen fra fortvila drammensjente
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 For en grusomt vanskelig situasjon - har dessverre ingen gode råd til deg på sparket, men har lagt den ut på skravle. Trøsteklem:-)
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 For en situasjon! Jeg ville tatt en prat med venninnen din og fått hele historien. Og så må du nesten konfrontere samboer med detaljer hvis hun fremdeles er sikker på at det er han. Må jo være noen detaljer som gjør at du vet at det er sant, at de kjenner noen felles venner, vært på fest hos noen du kjenner, bodd i samme by eller jeg vet ikke. Stoler du på mannen din så hadde jeg ikke automatisk tenkt det verste. For å si det slik så skulle det MYE og ordentlig fakta på bordet før jeg hadde trodd noe sånt om min egen mann. Kanskje han lignet på voldektsmannen?
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 Signerer anonym her. Og har du hørt om denne voldtekten før? Så du vet at det har skjedd? Var det av en hun kjente til, eller mer et overfall? Det kan jo si litt om hvor godt hun kan huske utseende. Kjedelig situasjon. Jeg hadde vel helst trodd min mann hvis han ikke har vist noen antydninger til noe annet. Føler vel at det er verre å bryte opp et familiebånd enn vennskapsbånd. Masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå