Gå til innhold

jah, men over fra te, til julegaver!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva å lage til barn? kom med flere ideer! :):):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags materialer tenker du på?

Vanskelig å snekre luer eller strikke dukkehus...

Skrevet

vel, alle tips taes imot med takk. er ikke så flink å strikke. snekre og skru er jeg en mester i da, hihi..

men kan sy litt, men ikke så erfaren ennå på andre ting en poser så..

har mønster på no sauer. kunne tenkt emg å sydd sauer til barna, (de er bamser, altså!) for de sauene var så søte :):)

Skrevet

- Syntes sånne røde jordbærluer er kjempesøte, men da bør man kanskje strikke...

- Ellers har vi en kompis som er møbelsnekker og som laget krakk til eldste til jul da hun var liten. Den heter bare Rune-krakken og de sloss om den. Den er veldig stødig, men sikkert ikke så vanskelig å lage. En "plate" på toppen og en på hver ende. Som en E uten midt streken når du har lagt den ned. Mellom endene går det en midt-planke. Den har en saget bue under midten. Det gjør den lett å gripe fatt i og dra ut. Teit forklart kanskje, men brukes MASSE.

- Ellers er jo dukkeklær toppers.

- Ser du er flink med bilder - egne småalbum er jo veldig stas. De blir de aldri ferdig med å bla i...

Skrevet

sy dukkeklær, bamser, dukker, klær

male dørskilt til barnerommet, male på speil elelr rammer

brodere bilder, puter, på sengesett

Skrevet

hmm.. vel, de fleste av disse er i den merkelige familien til min kjære, og tror nok ikke en krakk er "godt nok" for dem da... vet det høres grusomt ut, men de er så spesielle..

Skrevet

hahaha.. Trodde du skrev; hva med å lage barn? *fnis*

Skrevet

Skjønner hva du mener.

Vi ga bort utekrakker til et vennepar i 30-års gave.

De var skikkelige og fine og laget på verkstedet til kompisen vår, men vi har mange venner vi aldri hadde turt å gi bort noe sånt hjemmelaget til. De som fikk dem derimot, ble superfornøyde. Men det er veldig forskjell på folk.

Skrevet

hmmm...

har mønster på bamser, de sauan da.. tenkte å sy dørskilt, kansje..

er så lei av å brodere nå, at det tviler eg for eg gidde...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...