Gå til innhold

Jeg er verdens mest misslykkede person:-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vel ingen poeng i dette innlegget...vil bare få ut litt dritt:-(

Jeg er HATER livet mitt..

Jeg har gått til psykolog i snart 1år men det hjelper ikke, jeg klarer ikke og ta tak i livet mitt..jeg har ingen livskvalitet..

Jeg burde vel egentlig være glad.

Jeg har en liten datter og en samboer.

Økonomisk klarer vi oss fint, samboer har god jobb og vi bor i ett fint hus i vanlig norsk standard, vi har også en forholdsvis ny bil..

Vi har oppegående familier,som hjelper oss med datteren vår, og inviterer oss på middager,turer osv...

Men det gir meg ingen gleder...

Jeg ble myyyye mobbet på skolen.

Jeg har hatt spiseforstyrelser i mange år.

Jeg har angst,depresjon og tvangstanker utenom...

Seriøst, jeg må være det mest misslykkede personen på denne jord...

Jeg vil bare dø mange ganger..

Orket ikke ta tak i tingene mine..

Klarer det ikke, klarer ikke bli frisk..

Hvorfor er slik jeg er?

Jeg skulle aldri fått lovt til og vær født:-(

Hilsen meg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan noen legge dette på skravle for meg?

Bare si at jeg vil være anonym, og at dere legger det ut for meg.....?

Skrevet

Lagt den ut nå....

Skrevet

Jeg tror kanskje at du skulle ha prøvd å leve dårligere enn du gjør nå.

Reist til et land hvor fattigdom og sykdom, der hvor folk har det virkelig vondt. Fått sett hvor elendig et liv kan være!

Tror du trenger å få en AHA opplevelse, så kanskje du ser hvor godt du har det=)

Jeg har ingen gode råd å komme med, dette var det eneste.

Man kan bli ganske kresne og kravstore nå til dags.

Skrevet

Uff så vondt du må ha det!! Du har litt åstri med, kan ikke komme med annet råd enn at du må fortsette å få hjelp for dette. Er det åpenhet i familien din angående problemene dine? Det kan hjelpe. En dag kommer gjennombruddet i behandlingen din, og da er det verdt alle tårer du måtte ha nå. Du klarer å bli frisk.

Du er på ingen måte misslykket. Du har vært gjennom mye, som må bearbeides for at du skal få det bedre. Hvorfor du er slik kan jeg ikke svare deg på dessverre.

LYKKE TIL VIDERE - DETTE KLARER DU!!!

(og når du tenker at du vil dø, husk at du har mann, barn og familie som trenger deg og som er glade i deg!)

PS; 6Ymama eller hva det nå var du kalte deg ; Du sto vel bakerst i køen da empati, omsorg og IQ ble delt ut eller?

Skrevet

Hei

Er lei for at du fikk et så dumt svar som denne ene over her.Man kan være deprimert selv om man bor i Norge og har alt av materielle goder.

Å være deprimert er en vond ting, og jeg anbefaler deg å snakke med dine nærmeste om det og hvis du har en forståelsesfull fastlege, så kan det kanskje være lurt å snakke med han/hun?

Jeg har vært deprimert selv, og det som hjalp for meg var å gire ned tempoet, ta mer hensyn til meg selv, jevnlig trening og være sammen med folk som gir deg energi -faktisk lytte til hva faktisk DU trenger for å gjøre deg glad:-) Ønsker deg masse lykke til!

Skrevet

Uff, nå fikk eg ordentlig vondt inni meg. Det må være så tøft å slite med psykiske problemer. èn ting er å brekke en fot eller få en annen fysisk plage, men når det kommer til psykiske lidelser, blir tingene mye mer komplisert. Og ikke minst er det vanskelig i forhold til at endel mennesker ikke forstår hva det dreier seg om....

Går du på noen mdisiner? I tilfelle burde det kanskje vært gjort noen endringer? Ikke for at jeg er noen ekspert på dette området, men jeg har jobbet litt med mennesker med slike problemer. Det er tydelig at du ikke har fått den hjelpen du trenger.

Du må ikke si så stygge ting om deg selv! Du er en helt unik person og den beste mammaen til barnet ditt. I tillegg har du en samboer som er glad i deg.

Masse lykke til...

Skrevet

Takk for trøstende ord..

Nei, går ikke på noen medisiner..føler det ikke blir riktig da jeg ikke vil bli avhengig av noen medikamenter.

Har prøvd Cipralex før (anti.depressive) men det hjalp ikke, vil ikke prøve igjen.

Takk for trøstende ord som sag...

:-)

Skrevet

6Y.........

HI her...

Skal jeg reise til ett fattig land så for jeg en AHA opplevelse og blir frisk mener du?

Fantastisk kunnskap du sitter inne med !

Anbefaler deg og aldri begynne å jobbe med andre mennesker iallefall, du virker veldig uvitende...

Skrevet

Skjønner at du har motforestillinger mot å bli avhengig av medisiner, men hvis det kan lette hverdagen, er det vel kanskje verdt det likevel? Det er tross alt bedre å finne noe som gjør deg bedre, framfor å gå og være så bunnløst trist som du er nå. Det finnes jo flere alternativer enn Cipralex. Du sier du går hos psykolog, men det er tydeligvis ikke nok for å hjelpe deg med det du sliter med. Men det er selvsagt ditt valg...

Kan vel hende tingene er ekstra vanskelig rundt høytider ol, som vi har hatt nå. Da skal liksom alle være glade, og da føler man seg ekstra mislykket om man ikke er nettopp det - glad. Får håpe du vil oppleve lysere tider framover!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...