Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #28 Skrevet 4. januar 2008 jeg kunne tenkt meg dette! Men er litt sjenert og lurer på hvordan jeg "melder" meg når jeg kommer. Tar man bare for gitt at alle m barn skal på dette treffet?
Leandermamma Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #29 Skrevet 4. januar 2008 Jeg kan treffe deg uten for bystasjonen feks, så kan vi gå bort sammen. Bare send meg en Pm så snakkes vi der!
gullet kom 03.07.07 Skrevet 4. januar 2008 #31 Skrevet 4. januar 2008 jeg og odin er med men hvor melder vi oss på?
Leandermamma Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #32 Skrevet 4. januar 2008 I kolonnen til venstre klikker du på "dib-treff". Gå så inn på treff i Bergen og der er det en tråd hvor du kan melde deg på.
tonemelone Skrevet 4. januar 2008 #36 Skrevet 4. januar 2008 Jeg har laget treff for vestfold, men leser her at dere kan lage noe som gjør at man kan melde seg på??? Hvordan gjør man det??? :-)
Leandermamma Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #37 Skrevet 4. januar 2008 Jeg bare laget en tråd inne på dib-treff Bergen, så kan de som skal være med skrive navnet sitt der :-))
tonemelone Skrevet 4. januar 2008 #38 Skrevet 4. januar 2008 Oki, nesten som jeg trodde... :-) Ha et fint treff i Bergen! :-) Vi skal ha møte på tirsdag her i Sandefjord!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå