hund&barn@fullrulle Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Ligger 3 små søte coton valper i valpekassa
NoDoubt Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Så søtt:-) Grattis:-) Gikk fødselen greit? Jeg mistet min bestemor (mormor) i dag:-( Men det var til det beste. Har ventet på det i mer eller mindre 2 1/2 år....
LizzyG Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Gratulerer så mye som bestemor. Gikk fødselen greit?
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 Er ikke det allergivennlige hunder? Ser ut som en bomullsdott:)?
bente69;) Skrevet 2. januar 2008 #6 Skrevet 2. januar 2008 Så flott, gratulerer som bestemor AKG:)) Kan tenke meg de er søte:)) Kom de i dag? Men hvor ble det av den fjerde valpen? Hvordan kjønn ble det da?
hund&barn@fullrulle Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. januar 2008 Takk Fødselen gikk fort og greit og vårt stueoppdrett bekreftet da alle er født i sofaen. He he. Dette er bomullsdotter ja Allergivennlige og veldig veldig fine hunder.
hund&barn@fullrulle Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 2. januar 2008 Ja, hvor er den 4... Den forsvant visst på veien et sted så det får kalles et uoppklart mysterium. 2 hanner og 1 tispe ble det. Kom på formidagen i dag. Så nå er jeg trøtt og sliten for oppblokkinga skjedde i natt så litt lite søvn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå