Gå til innhold

Jeg har blitt bestemor...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ligger 3 små søte coton valper i valpekassa :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så søtt:-) Grattis:-) Gikk fødselen greit?

 

Jeg mistet min bestemor (mormor) i dag:-( Men det var til det beste. Har ventet på det i mer eller mindre 2 1/2 år....

Skrevet

Gratulerer så mye som bestemor. Gikk fødselen greit?

Skrevet

Er ikke det allergivennlige hunder? Ser ut som en bomullsdott:)?

Skrevet

Så flott, gratulerer som bestemor AKG:)) Kan tenke meg de er søte:)) Kom de i dag?

 

Men hvor ble det av den fjerde valpen? Hvordan kjønn ble det da?

Skrevet

Takk :) Fødselen gikk fort og greit og vårt stueoppdrett bekreftet da alle er født i sofaen. He he. Dette er bomullsdotter ja ;) Allergivennlige og veldig veldig fine hunder.

Skrevet

Ja, hvor er den 4... Den forsvant visst på veien et sted så det får kalles et uoppklart mysterium. 2 hanner og 1 tispe ble det. Kom på formidagen i dag. Så nå er jeg trøtt og sliten for oppblokkinga skjedde i natt så litt lite søvn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...