mto2 Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Korleis skal dette ende? Magen er i vegen, sparka er veldig ubehagelege, ryggen er vond, slit med å finne god stilling når eg skal sove, er veldig klar for permisjo og føler meg som ein klossete elefant. Og enno har eg 3 mnd att, så verre skal det bli..... Uff... Liker eigentleg å vere gravid, men no for tida skulle eg gjerne bytta med sambo ei stund. Synest likestillinga snart kan komme så langt at vi kan dele svangerskapet også. :S Måtte bare få ut litt syting...
Mummimamma:-) Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Og det verste er at du kommer til å savne den litt når ungen er ute... Skjønner godt hva du mener, men gleder meg til å forhåpentligvis få stor mage snart jeg...
mammeladas *HØYGRAVID' Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Har det på akkurat samme vis som deg! Liker forsåvidt å gå gravid, men magen er jo så SVÆR etterhvert! Sliter mest med nattesøvnen, ligger for det meste våken natten gjennom. Ikke kan man ligge på ryggen, ikke på magen, på sidene verker hoftene og det er vondt å snu seg pga bekkenplager.... sukk.... :-) Dessuten er magen så stor at jeg nå må få hjelp til å knytte skoene, og for ikke å nevne at magen er så stor at den soper borti ALT jeg går forbi. Resultatet er at jeg konstant er skitten på genseren frampå magen! I dag var jeg og sambo feks ute og tok en matbit. Da jeg var ferdig oppdaget jeg noen fine sauseflekker på magen knis knis, magen hadde sneiet innom tallerken:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå