Meg + 2 prinsesser Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Ahh,det er rævva! Er ikke så lenge siden jeg hadde det heller, tella skruer, håndtak, osv. helt elendig:/
bente69;) Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Ja, det tror jeg på. Er ikke veldig kult å telle! Men du har ikke så mye å klage over, som har stått inne...hehe Jeg har nemlig vært ute å telt ørten biler i tre timer i dag, akkurat bilene må telles med revisor. Fy F såååå kaldt det var. Bildeler har vi telt i flere mnd....
mayaya Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 en to tre fire fem seks sju åtte ni nei-kom-ut-av det en to tre :-p
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 Synest det er heilt greitt eg, men så får eg jo litt tid sammen med min kjære på varetellingene. Får ihvertfall sett litt til han mellom tellinga.
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #6 Skrevet 2. januar 2008 Det som er så utrolig kiipt er at vi har mange utenlandske leverandører så det er så mange valutaer å forholde seg til. Takke gud for excel! Telle ute må jo bare være grusomt. Fy så kaldt det har vært i dag..... fryser inne også jeg.
grå :) Skrevet 2. januar 2008 #7 Skrevet 2. januar 2008 hehe kan bli med neste år jeg. veldig god på å telle ting om att og om att spørs hvordan det blir etter en dag eller mer da. om det er like gøy da mener jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå