Gå til innhold

uff...finner INGEN..

Anbefalte innlegg

Skrevet

guttenavn jeg liker godt jeg.

Er heldigvis noen mnd til han kommer enda men denne gutten blir nok navnløs...Har såååå mange fine jentenavn men ingen guttenavn. Synes det er vanskelig jeg og vil gjerne ha et litt spesielt navn.

Ender bare opp med navn som slutter på an....og er ikke "overbegeistret for disse heller,synes bare de er fine...

Eks.. Julian,Adrian,emilian...hehe..noe typen ikke er helt fornøyd med ,han mener det er litt femi??

Kan dere snille damer hjelpe meg med forslag?? men for all del...ikke Noah,leon,jonas og leander.

setter pris på maaaaaaaaaaaaaaaaaange svar!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med meg er det akkurat motsatt...jeg vet ikke om det er gutt eller jente enda,men har følelse av at vi får en jente til..

Så her har jeg haugetall med guttenavn jeg liker,men ingen jentenavn;-)

Hmm?? Det kommer nok ett navn dalende ned i hodene våres når vi først treffer barna våre,og ser/føler hva som passer til dem!

Lykke til med navnevalg,ikke lett!

Skrevet

Åhh, vi sliter med akkurat det samme!!

Finner ingen navn vi kunne tenkt oss på lillegutt i magen!

Men her er det egentlig sambo som er vanskelig. Han skal ikke ha bibel-navn som han sier, og ikke sånn "nymotens" navn som Linus osv.

Jeg liker Fredrik, Henrik, Håkon, Adrian og Sondre for å nevne noen..

Vi har snakka litt om Marius da, så kaaaanskje.

Men føler liksom ikke at ungen min heter det! =P

Så vi må nok vente til vi ser han vi, og blir litt kjent med han kanskje! ;o)

Skrevet

ja vi får håpe det=) men jeg kan jo gi deg noen av mine jente forslag,litt spesielle kanskje men...fine synes nå jeg da:)

så kanskje du deler guttenavn med meg?? =)

Bianca

Isabell(a)

Ariel

mira

maiken

Kajsa

Alma

jessica

Skrevet

jeg vil heller ikke ha bibelnavn...Linus er jo fint da,men assosierer jo til barne tv og til sønnen til apekatten Julius med samme navn.(vi var med i navnekonkuranse og foreslo Linus,som også ble vinnernavnet)...På apen asså.... =)

Skrevet

Åja! *hihi*

Jeg syns ikke Linus er noe fint jeg da! =P

Dette var eneste grunnen til at jeg ikke ville ha gutt, fordi jeg visste at navnevalget kom til å bli så og si umulig!!

Jentenavnet hadde vi nemlig klart!

MEN, han skal nå få et navn denne lille klumpen inni magen!

Tar kanskje bare litt tid! ;o)

Skrevet

Håkon, Henrik, Alexander, Cristopher, Christian, Martin, Felix, Scott, Max, Sebastian, Theodor, Oliver, Casper.......Har masse guttenavn jeg, men kanskje ingen som passer dere?!! Håper dette hjalp litt....

Skrevet

joda...mange fine her.. Både Max og Sebastian står på lista...men bikkja til svigermor heter max......De andre navnene er tatt av naboen ,kusiner og bekjente..... Skikkelig vanskelig dette.Liksom ingen navn jeg får den aha opplevelsen av. blir nok lillemann eller leiv vidar eller noe...haha

Skrevet

Håkon liker jeg, men ikke sambo.

Samme med Henrik.

Alexander het eksen min, så det er litt uaktuelt.

Cristopher liker jeg ikke.

Christian er også et navn vi har snakka om faktisk. Så KANSKJE! =P

Martin heter broren til sambo.

Felix heter bikkja til svigers *haha*

Scott og Max blir for "rart" for sambo.

Sebastian liker jeg, men ikke sambo.

Samme med Theodor.

Oliver og Casper liker ingen av oss.

DETTE ER UMULIG!! *hehe*

Skrevet

sønnen min heter Nicholas og det er jeg sååå fornøyd med! ;) er ikke så veldig mange som heter det og kan uttales i de fleste land.. :) hehe bare for å nevne det... ;) lykke til!

Lucas er også fint... ;)

Skrevet

hva med et navn i denne stilen det er jo ikke så mange som bruker dem lenger

Jon

Tor

Bjørn

Erling

Arnfinn

osv

Skrevet

hva med

Reinert

Elias

Jacob

Lennert

Isak

Andreas

Martin

Tobias

er så mange fine navn :)

Skrevet

Hei igjen...

Mange fine jentenavn på lista di,desverre ingen som bare lyser mot meg og sier at det skal jenta hete..

Vi har ei Nora fra før,så det må liksom passe litt til hennes navn også!

Nora er et gresk navn,så hvis noen har jente og guttenavn som kommer av gresk er jeg veldig glad for å høre det!!

Mine absolutte favoritt guttenavn er;(hvis det skulle vise seg å være gutt her også)

Heine( på toppen)

Linus(far vil ha det)

Hogne

Gard

Trym

Preben

Skrevet

hva med:

*Benjamin

*Noa

*Emil

*Johannes

*Peter

*Nathaniel

noen av navnene jeg liker godt =)

Skrevet

Vi tror kanskje vi har landa på Trym...men har også Sondre, Snorre, Lukas og Sigurd på lista..

Hva med Birk da?? Eller blir det for mye Ronja Røverdatter??

Skrevet

vi få gutt denne gangen og har bestemmt oss for Simon-Alexander

Skrevet

Sliter du, alven min, hehe

Syntes du skal gå for Julian jeg altså. Passer best til datteren din sitt navn også.

Og ikke mobb navnet mitt, daaaa, hehe. Er visst ikke så mange som skal kalle sønnene sine det i 2008 -i følge de svarene jeg fikk på innleggene mine her inne i allefall, hihihi ;-)

Skrevet

Jeg synes julian er ett nydelig navn. Er faktisk ett navn jeg har tenkt på i flere år..lenge før jeg ble gravid. Sønnen til john Lennon heter Julian:)

Men.....Min samboer sier at han synes det er ett "homsenavn", så jeg får ikke lov å bruke det....Prøvde å si til han at "du vender deg nok til det" hehe, men dengang ei.

Vet ikke engang om jeg får gutt eller jente enna da, men er likevel ganske snurt for at jeg ikke får bruke det navnet jeg synes er så fint.:(

Men lykke til med navne leting....Jeg finner ikke ett eneste guttenavn jeg liker jeg heller, bortsett fra julian da...:)

Skrevet

hehe er jo samme problemet her...typen synes det er litt homsenavn..Men mitt argument er jo at det minner litt om julio(inglesias) da..han er jo IKKE homse..heller mer en flørt..hehe.

Og majamini..mobbet ikke Jonas asså,bare vil ikke kalle gutten min det samme som din:)masse gode forslag her ja..men ingen jeg bare MÅ ha....

Skrevet

har du tenkt på de norønne navnene. Finnes mange fine der. Er kanskje mange spesielle, men kan jo finne et som ingen eller få har da. da slipper man at man "stjeler" navn som noen andre har valgt. Jeg liker odin blant annet og så synes jeg Loke er tøft.

Lykke til i jakta

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...