Gå til innhold

Har dere lure sparetips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har sparetips å dele? Jeg trenger sårt noen tips til å få budsjettet til å rundt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp.

Skriv detaljert budsjett. Har gjordt det i ett å r nå og ser helt klart hvor pengene løper vekk...

Bevisstgjøring og planlegging betyr mye.

Skrevet

Sjekk dinepenger.no, er nok noen raad der.

Ofte lurt aa sjekke om man har best deal paa f.eks elektrisitet, telefon, mobiltelefon-abonnement og internettleverandoer.

Hva med bil? Trenger man bil, kan man ha en rimeligere bil?

Og selvfolgelig matbudsjettet, der gaar det jo mye. Prov aa planlegge hva man skal ha til maaltid slik at man har et uke-budsjett og kanskje en oversikt over middager, saa kan man ta innkjop som ikke blir styrt av impulsivitet.

Hm... og ja, kanskje prove aa kjopte brukt, paa finn.no

Og saa den kjipe da... billige ferier...

Lykke til med busjettet!

Skrevet

Ja, og saa gaa gjennom forsikringene. Kan du faa en rimeligere deal hos en konkurrent, og trenger du alle forsikringene du har?

Skrevet

Mange bekker små tror jeg på også... Rgn ut hvor mye det koster i året hvs du f eks kjøper et ukeblad annen hver uke, eller en kafekaffe nesten hver dag.... Gikk på en smell de første mnd av permisjonen jeg; mange kafebesøk med venninner blir fort dyrt... Lettere å skjønne det hvis man regner det på årsbasis... Og babymat f eks. Et middagsglass til 18 kr eller e kokt potet og en gulrot... Kan i alle fall gjøre det innimellom. Dessuten har jeg beg med First Price og Coop bleier - lillegutt har aldri hatt bleieutslett og jeg merker ingen forskjell på disse bleiene sml med Libero/Pampers. Noen kroner her og der blir fort mange hundrelapper i mnd... BRA TRÅD FORRESTEN!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...