Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 vil det at jeg har elendig samvittighet si at jeg ikke er så aller værst likevell? Jeg har vært skikkelig slapp,uten energi i et par uker nå. Og som om ikke det er nok så vil ikke min 3 åring sove. Han legges i rett tid,men våkner på natten og er trass og skal leke,opp på stua osv. Vi har prøvd å ta ham over i vår seng, men heller ikke det fungerer. Han våkner etter et par timer(legger ham 8) og er da våken til langt over midnatt. Han sitter enten da i senga og roper og roper på meg som må springe opp og ned, sier han skal på do 90 ganger, eller kommer rett og slett opp og nekter å gå ned å legge seg, selv om jeg følger ham. Jeg gjorde en veldig dum ting, med å si til ham at hvis han ikke fikk sove, kunne han få lese en bok. Dette utnyttet han så til de grader. Og han er atpåtil ekstremt søt og uskyldig, og jeg greier ikke bli sint. Dette resulterte i at jeg mesteparten av jula ikke greide å stå opp med ham. Pappa jobber natt, så han greide ihvertfall ikke. Derfor har jeg da ved flere anledninger, laget frokost, satt på tv, og lagt meg ved siden av ham i sofaen, fordi jeg ikke har greid å holde øynene oppe. Nå er ikke formen så aller værst, da barnehagen er igang igjen, så fikk jeg sove litt idag da jeg hadde fri. Men likevell har jeg grusomt dårlig samvittighet fordi jeg har lagt meg for å sove, og "overlatt" barnet til fjernsynsapparatet i flere timer. Kom gjerne med tips om hvordan jeg kan straffe meg selv etc. argh.Stakkars barn.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Det å overleve er straff nok i seg selv. Han virker ikke til å ha fått varige men heller?
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Neida han er som han alltid har vært han. Jeg gikk jo ikke ned i senga og la meg da. Jeg lå ved siden av han. Men han likte det nok sikkert ikke. Hvem liker at mora si sover når man egentlig skal stå opp liksom.
ragna Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 uff ja, du må være selve betegnelsen på årets verste mor. barnet på 3 år fikk se tv? alene?? giiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiid. så lenge det ikke var kaptein sabeltann så har det sikkert gått bra.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 Bend over! så skarru få smake pisken!!! slemme slemme mor... tsss... sånt skjer vel, hva hjemper det om du straffer deg selv a??
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #6 Skrevet 2. januar 2008 Å være god mor? Det spør du om på et forum, ja la oss se, hva kan en 3 åring foreta seg uten tilsyn av voksne....??? Hmmmm.. Vil du høre det, eller at du selv vet nok svaret? Merkelig hvordan noen tror at vi kan sitte å dømme om du er god mor på et innlegg?For du har da tross alt vært mor i 3 år?
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #7 Skrevet 2. januar 2008 Joda...Jeg vil jo det beste for ham. Men sånt skal da ikke skje. Grøss,jeg har elendig samvittighet.Det var ikke en gang liksom, men flere. Nei og nei. Ja han fikk ihvertfall mange julegaver julaften da, og resten av dagene har han nå fått all den oppmerksomheten han krever og ønsker. Og det er ikke lite
¤MegOgMini¤ Skrevet 2. januar 2008 #8 Skrevet 2. januar 2008 snillt barn da, min klatrer på meg bare jeg setter meg ned.. hehe...men du kan ikke tenkte sånn på det.. for han har sikkert ikke tatt varige men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå