Gå til innhold

Min 4 uker gamle baby har mistet masse hår

Anbefalte innlegg

Skrevet

Området over ørene og i nakken har blitt helt hårløst. Er dette vanlig? Hva kan grunnen være? Ble litt bekymret da jeg plutselig oppdaget dette i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er veldig vanlig det. Ingen grunn til bekymring. De ligger av seg håret:-) Det vokser ut igjen en gang....

Skrevet

Vanlig at de mister det meste av haaret de er fodt med. Jenta vaar mistet alt oppe paa hodet og fikk en "gammelmanns-look"... Tror nok ikke du trenger bekymre deg.

Skrevet

Det er hormonelt, og alle babyene gjør dette, men det varierer jo hvor mye.. noen mister ekstremt mye og noen nesten ingenting.. og så syns det jo bedre på de som har mye og mørkt hår fra før også..

Det samme vil skje med deg.. Om det ikke allerede har startet. (hos meg starter det i 3 mnd alderen hver gang) og akuratt nå føles det ut som håret ikke sitter fast, men jeg vet det gir seg snart... Sist tok det 3-4 mnd.

Skrevet

Samme her... gullungen min ser ut som en gammel mann bakfra... :-) Og håret mitt detter av konstant. Jeg er så lei lange sorte hår overalt... Til og med i bleia til lillegutt finner jeg dem!!! :-)

Skrevet

(kremt kremt) men jeg fant i pepperkakene mine også jeg æsj.. :-(

De er heldigvis så lange at jeg fikk fjernet de kakene ganske fort...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...