olla Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Vet ikke, men er det slik som en liksom bretter for at smokken ikke skal falle ut?? I så fall har jeg en som ikke er brukt, men det var å huske hvor den var da.... For om jeg finner den, kan du få min, om du sender meg en frankert konvolutt med navn og adresse på. Mulig den er i garasjen, da må jeg se i morgen.
mams-til-tre Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2008 Ja det hadde vært fint ja.. Du får se om du finner den!!!
HTC Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 Kjøpte det til førstemann, dårlig kjøp. Funket ikke.
Piipii Skrevet 2. januar 2008 #6 Skrevet 2. januar 2008 Her får du kjøpt den: http://www.alidababy.com/nyesider/norwegian/products_nightguard.htm Vi kjøpte til førstemann, noe som var helt bortkastet. Funker ikke i det heletatt.
mams-til-tre Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. januar 2008 Kanskje ett dårlig kjøp da... Synes den virket så grei, men har jo ikke prøvd den da... Vel, får se hva jeg gjør... Er ganske lei av å springe inn og ut av rommet hennes, bare fordi smokken faller ut av munnen... hehe
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 2. januar 2008 #8 Skrevet 2. januar 2008 Kjøpte den til førstemann jeg også, men den fungerte ikke for meg heller...
To trollunger + en spire Skrevet 2. januar 2008 #9 Skrevet 2. januar 2008 Har tilgode å høre at den faktisk fungerer slik reklamen sier!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå