Gå til innhold

Bestilte meg nettopp id-pudder til den nette sum av...

Anbefalte innlegg

Skrevet

..120 kroner, inkludert frakt. Thank you, eBay=)

Og der mistet salogen jeg vanligvis kjøper det av en kunde, hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

A propos mineralpudder. Jeg har kjøpt L'Oreal sitt. Og slikt mineralpudder skal jo smelte på huden og omtent ikke være synlig. Yeah right! :-(

Feil pudder? Eller er det sånn, og jeg som ikke er vant til så mye smørje i ansiktet???

Skrevet

hmm.. har aldri brukt id sine prod. men kikka litt på ebay.. hvilken er det du bestilte? var jo så mange der å veldge mellom...

Skrevet

Nå har jeg ikke prøvd L'Oreal sitt, nettopp fordi id-pudderet er så himla genialt=)

Kan jo hende at L'Oreal ikke bruker heelt de samme ingrediensene?

Skrevet

Hvis du går inn på Health and Beauty, videre på Face Powder. Så når du er inne på listen med auksjonene, så klikker du på Bare Escentuals, som skal stå i menyen på ene siden.

Skrevet

Dytter så jeg skal finne igjen senere

Id pudderet er genialt Jeg har aldri kunnet bruke noen form for brunkrempudder eller fundation el men dette er virkelig fint

Jeg ønsket meg til jul men fikk ikke så da var det et supert tips takk takk

Skrevet

Har bestilt startpakken fra id på ebay litt over 330 kroner inkl frakt og den ene kosten i pakken koster på salong ca 300 kroner så nå glede jeg meg bare til settet kommer, er nok verdt ventingen vil jeg tro!

Skrevet

Åhhhhh, det kunne jeg tenkt meg og.. 330 kr for startpakken??

What to do?? hehe

Jeg er suger virkelig på det e-bay greiene:(

Skrevet

jeg finner d ikke jeg.. helt håpløs på e-bay :P kan dere sende en link? og hvilke farge bruker dere? lys hud.

Skrevet

Jeg er veldig lys i huden og bruker fair, som jeg tror er den lyseste. Jeg har lys hud, noe fregner, rødskjær i håret og grønne øyne.

Jeg så at en av selgerne hadde en tabell over hvilke farge til hvilke hud.

Skrevet

Fikk du boks på 9gram da, eller på 2gram??

Skrevet

9 gram=) Hadde ikke vært så strålende fornøyd hvis ikke, hehe.

Skrevet

Jeg bestilte 2 bokser på 9 gr. og betalte 200 kr. og litt litt mye i porto - 100kr. Er veldig fornøyd med ebay..

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Okay, dere som kan det! Jeg er lys i huden, har lyst hår, blå øyne, og må ha et pudder som er LITT farge, men ikke mye... anyone??

Skrevet

Ta å gå på et parfymeri og prøv hvilken farge du trenger og så bestiller du det på nett. Er blitt anbefalt å ikke kjøpe medium fargen, den er det visst et fåtall som skal ha.. Er veldig rosa i fargen. Jeg har medium beige, og har egentlig god farge. Ville prøvd lys beige eller noe sånn..

Skrevet

Fairly light eller light tror jeg du er... men prøv først, og bestill etterpå=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...