Lykkeliten og jeg Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Sesongen slutt? Når kommer den på nytt? Kjenner abstinensene melder seg allerede.
dama Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 jeg har i allefall lastet ned fram til episode 10 av sesong tre... venter fremdeles spent på neste episode... er ikke blitt lagt ut ennå sist sesong var 22 episoder tror jeg.. så det burde vel være fler i denne sesongen igså..
Lykkeliten og jeg Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2008 Men vi er i sesong 3 nå eller? Tror ikke det kommer flere jeg, siden Gossip Girl går istedet. *hyyyyyyl*
Mild, Marcus & Mille Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 JOOODA. Nå etter en halvtimes desperat surfing har jeg funnet ut at det ihvertfall er kommet ut 4 episoder til i usa!! Var redd Ghost Whisperer hadde blitt rammet av streiken jeg.. Wæh.. Men er vanskelig å si når det begynner på tv norge igjen, siden programoversikten der ikke går helt til neste onsdag
Lykkeliten og jeg Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. januar 2008 Krysser fingre og tær og alt som kan krysses på at det kommer på neste onsdag ;o) hihi
Mild, Marcus & Mille Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 :'( kommer ikke neste onsdag heller gitt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå