Gå til innhold

Gir dere smertestillende/stikkpille v tannfrembudd selv uten feber?


MÅNS m/lilleMarius

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

det lure æ åså på, har ikkje gjort det enda. Men han e så urolig at æ vet snart ikkje ka æ skal gjøre. Har to jente fra før å da merka man ikkje at tennern kom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har ikke gjort det. Ikke enda, hvertfall, men jeg tror ikke jeg kommer til å gjøre det heller.

 

 

Huff, nå virker jeg sikkert som en tyrann... Det har egentlig ikke vært noe stort problem med tennene her. Det gjør nok litt vondt, men lillesnupp er i fin form så jeg ser ingen grunn til å stappe i henne kjemikalier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke gjort det....man har smurt hyppig med dentinox:) det hjelper litt tror jeg. hun gaper hvertfall ivrig, og slutter å gråte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det har vi gjort. Og samtlige får det mye bedre. Istedet for en uke uten søvn og dager hvor alle er sure, får vi en mye bedre hverdag. -Vi gir ikke smertestillende en hel uke, altså.. for tar som regel noen dager før vi skjønner hva som skjer.. -Her er det altså et ukesprosjekt å få tennene gjennom... Og så smører vi med calgel -kjøpt i england. Den hjelper veldig når den værste smerten har gitt seg. Dentinox har null virkning her. Virka ikke på storesøster heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

paracet ønsker vi ikke å gi dersom det strengt tatt er nødvendig og at det er feber inni bildet...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...