Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 I begynnelsen av desember så bestilte jeg I GOD TRO de der reductil slanketablettene, fra UK Medix i storbritannia.... Er trukket beløp fra kontoen min også, så jeg har gått og venta i spenning i flere dager nå... Og så, i dag, så fikk jeg telefon... det var fra politiet... de hadde fått inn en anmeldelse på meg fra tolldistriktet... de hadde blitt mistenksomme på pakken som kom til meg og så hadde de åpnet den.. og det viste seg at de tablettene faktisk inneholder en ingrediens som står på liste over ulovlig dopingmidler... skrekk og gru! Så han politimannen som ringte meg, ville ha meg inn til avhør i dag, men det passet ikke for meg, så vi avtalte at jeg skulle komme i morra kl.12... Jeg fortalte han at jeg ikke var klar over hva de tablettene inneholdt, jeg driver slettes ikke med dopingmidler, og hvis de reductil tablettene inneholder ulovlige stoffer, så vil jeg ikke ha dem! Jeg hadde gledet meg til å få dem, slik at jeg kunne bli kvitt de 10 siste kg jeg har til overs.. min bmi er vel rundt 26, så jeg har ikke turt å spør legen min om disse tablettene, fordi jeg er redd han bare hadde ledd av meg..men ingen vet åssen jeg selv har det med meg selv, jeg trives ikke med 10 kg ekstra på kroppen... vil ned i normalvekta igjen jeg... måtte bare få dette ut av hjertet mitt, sitter ennå og skjelver etter den skumle samtalen med politimannen... men han mannen lo hjertelig på slutten av samtalen, og fortalte meg at hvis jeg hadde handlet disse tablettene i god tro, altså som slankemiddel, og ikke var kjent med innholdet i de, så kunne jeg se bort ifra at jeg kom til å få bøter eller straff... uff.... no more handling på nettet på meg.... skrekk og gru
RachaelRay Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Huff så skremmende... avhøret går nok fint, men tenk alle som ikke får tablettene stoppet i tollen, og sjekket??
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Det er jo en grunn til at disse tablettene ikke gis ut i tide og utide av legene da, og nå ser du jo grunnen!! Herregud, det er jo kjempefarlig å drive med sånne ting alene. Huff, jeg får håpe du klarer å gå ned de siste kiloene dine, for jeg vet hvordan det er. Jeg MÅ ned 30, og helst 40 kg, og det er helt umulig alene. Jeg skal til legen til uken og håper at jeg får hjelp da. Han mener at jeg bør klare det alene da, men til nå har jeg bare klart et par gram! Helt jævlig altså! Jeg kommer til å spørre ham om jeg kan få slanketabletter, og hvis han sier nei, så vil jeg ha en annen oppfølging. Da må han faktisk svare for hvorfor han ikke kan hjelpe meg, for jeg har slitt med overvekt i mange år, men nå MÅ jeg ned pga helsen. Jeg klarer ikke å motivere meg selv om jeg er alene og selv om jeg datteren min blir alene hvis jeg dør. Det eneste jeg har klart er å få til å gå litt turer da. Hver dag de siste ukene, og jeg må bare gjennomføre det. Jeg tror du klarer det, men det gjelder å være veldig veldig sterk! Har du hørt om en bok som heter "Finn din vekt"? Den skal jeg kjøpe nå, og så får vi se hvordan det går. Lykke til hos politiet da:) Kan jo være det er en kjekkas der, vet du. De tror deg nok helt sikker. Ty til tårene, det pleier å hjelpe ;-) Fortell hvordan det gikk da! Og ps! Hvis legen din ler av deg når du ber om hjelp til å slanke deg, så finn en annen lege!
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 Er det mulig og være idiot?? selvsagt kan du få bot, tro om alle som bestilte noe på nett skulle gråte?? gå til legen eller regelmessig trim og aktivitet.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 Det samme gjorde kjæresten min. Ikke i god tro da men han bestilte på nettet, ble stoppet i tollen og politiet ringte. Måtte til avhør. Han har ikke hørt noe siden. Ikke en bot engang. Så slapp av å si som du har skrevet her. At du ikke visste. Hvis du vil ha slankepiller er det bare å spørre en "bole"-gutt. han kan hjelpe deg, men det er jo ikke å anbefale. Men jeg skjønner deg godt. Har gjort det selv tidligere, men ikke nå mere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå