Gå til innhold

Oslo jenter! Treff snart??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vil? Hadde vært koselig å møttes på childplanet igjen f.eks.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er fortsatt working mama så jeg kan bare i helger :)

Nå ses vi jo snart i bursdagen til Maria da, skal bli sååå koselig å se barna leke igjen :) nå har de jo blitt så store alle sammen, lettere for Talie å leke med de nå når de ikke er babyer lenger..

Skrevet

jeg er med, men siden jeg er opptatt med skole og snuppis er fullt i barnehage, så hadde det passet best i helger;o)

jeg har ikke vært med på treff før da??

jeg kommer fra østfold, er ei jente på 20 og snella er 2år

Skrevet

Passer oftest i helger for meg også egentlig, men akuratt nå er jeg arbeidsledig igjen så da passer det når som helst :) Men vi sees i bursdagen til Maria ja! Gleder meg!

Skrevet

Vibeke og jeg skal treffes på childplanet på Onsdag. Det er bare å henge seg på =)

Skrevet

Vil gjerne bli med vi også :) men vi kan bare i helger siden jeg jobber fullt.

Skrevet

Hmm, ja det hadde vært koselig å se dere igjen alle sammen. Men NORAH:):) Vi har visst ikke blitt invtitert i bursdagen, vi som har så lyst til å komme.

Håper dere ikke ble fornærmet fordi vi ikke inviterte dere, men som jeg sa var det fordi jeg bor hos svigers og har planer om å invtitere alle sammen når vi flytter inn i leiligheten i Februar...

Også har jeg mistet nr ditt så kan en av dere gi et lite pip til Mamsen for meg og si at vi veldig gjerne vil komme:):;)

Taaakk;)

Skrevet

hei jenta mi:) fornærmet nei:) har visst ikke fått med meg at du hadde barnebursdag i det hele tatt jeg? har jo fått ny tlf men har mistet nummeret ditt. spurte ina om det da jeg sendte ut meldinger, men fikk ikke svar. selvfølgelig er du velkommen, det visste du da vel;) trodde du hadde hørt det av noen av de andre jentene. y, send meg nr ditt på pm:)

Skrevet

flau hihi, jeg er så dårlig på å svare noen ganger altså!

Men hva med siste lørdagen i januar, noen som vil være med på treff da?

Skrevet

Maaaamiiiii da, jeg sendte deg melding å spurte om nr til N. også... Jaja, blir fint å se alle sammen, Nath går som bare det nå:)

Skrevet

Jeg er med 26.jan

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...