Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Jeg har lyst på sånn stellebord som man fester på veggen og kan slå ned når den skal brukes. Dem har slik på IKEA til rundt 500-600kr (hvis jeg ikke husker feil) men den skal visst være i hardplast sies det, men jeg så ikke så nøye på den da jeg var der sist. Den som babyshop selger koster 1500-1600kr (har jeg hørt) , og skal visst være mer solid. Noen med erfaring? Det er jo snakk om 1000kr
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Vi hadde den fra ikea sist og var strålende fornøyd (kan ikke bruke den denne gangen fordi vi bor på en annen plass hvor vi ikke får lov å feste den i veggen ) Den er ikke i hardplast, men i metall så den er mer enn nok solid
Sunniva78 har to små Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Vi har kjøpt Vegga, som er fra Brio. Har sammenlignet det med typen de har på Ikea, og Brio sitt er mye mere forseggjort og er mere stabilt. I tillegg er det mere oppbevaringsplass. Betalte 1299,- på Barnas Beste i Trondheim.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå