LisaColli Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 jeg er student, men jobber ved siden av som blomsterdekoratør, cafemedarbeider og kasserer (på samme plassen )
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Idiot på heltid!!! Jobber 50% som BPA i kommunen.
cec85_med_Mariellgullet Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 Jobber som resepsjonist på hotell
selfangerkjerringa Skrevet 2. januar 2008 #6 Skrevet 2. januar 2008 150% mamma og husmor. Og så er jeg tilkallingsvikar i tillegg (jobbet ca 90% i høst). Mangler en eksamen, så håper vi på faststilling når den er unnagjort
hit og dit Skrevet 2. januar 2008 #8 Skrevet 2. januar 2008 Student, og jobber som sjukepleiar i sommerferiane
Elle melle deg fortelle Skrevet 2. januar 2008 #11 Skrevet 2. januar 2008 Pedagogisk leder. Hvertfall før permisjon, men håper å få tilbake samme type jobb etter endt permisjon:-)
Hufsla Skrevet 2. januar 2008 #12 Skrevet 2. januar 2008 miljøarbeider i tjenesten for funksjonshemma (kommunen)
☆Monkey Business☆ Skrevet 2. januar 2008 #13 Skrevet 2. januar 2008 Jobber på butikk, Kid Interiør....
Zyan Skrevet 2. januar 2008 #14 Skrevet 2. januar 2008 100% kundekonsulent. Driver med arbeidsklær og tilhørende sko.
pøber´n & je Skrevet 2. januar 2008 #15 Skrevet 2. januar 2008 Lavterskelstilbud for narkomane (og noen alkoholikere)
M-N & sassy-susie Skrevet 2. januar 2008 #16 Skrevet 2. januar 2008 jobbe som butikksjef på lampehuset :-)
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 2. januar 2008 #17 Skrevet 2. januar 2008 Student og lever på lån og mannen min. Jobber litt med Tupperware men det har ikkje blitt så mykje nå i det siste grunna eksamenar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå