Gå til innhold

Hva jobber dere med?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er student, men jobber ved siden av som blomsterdekoratør, cafemedarbeider og kasserer (på samme plassen :P )

Skrevet

Idiot på heltid!!!

Jobber 50% som BPA i kommunen.

Skrevet

Jobber i hjemmesykepleien!

Skrevet

Jobber som resepsjonist på hotell

Skrevet

150% mamma og husmor. Og så er jeg tilkallingsvikar i tillegg (jobbet ca 90% i høst). Mangler en eksamen, så håper vi på faststilling når den er unnagjort :)

Skrevet

Jobber ca 70% i butikk;)

Skrevet

Student, og jobber som sjukepleiar i sommerferiane

Skrevet

Flyvertinne

Skrevet

Pedagogisk leder. Hvertfall før permisjon, men håper å få tilbake samme type jobb etter endt permisjon:-)

Skrevet

miljøarbeider i tjenesten for funksjonshemma (kommunen)

Skrevet

Jobber på butikk, Kid Interiør....

Skrevet

100% kundekonsulent.

Driver med arbeidsklær og tilhørende sko.

Skrevet

Lavterskelstilbud for narkomane (og noen alkoholikere)

Skrevet

jobbe som butikksjef på lampehuset :-)

Skrevet

Student og lever på lån og mannen min. Jobber litt med Tupperware men det har ikkje blitt så mykje nå i det siste grunna eksamenar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...