Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Noen som har sett denne serien? Har lånt meg de fire første episodene og bare MÅ ha tak i de 4 siste!! Skikkelig Twin Peaks miljø på rikshospitalet i København:-) Liker ikke alt av Von Trier, men dette er helt etter min smak:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 2. januar 2008 Nå har jeg ringt rundt til alle videobutikkene her i byen og ingen har dem!!! HJELP MEG!!!
Reveenka Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Jeg har sett den da den gikk på TV, og likte den kjempegodt! Har ikke sett noe annet av ham, men den serien var kul! c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå