Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Kan du ta en titt på meg?

Har termin i august. Ser du kjønn?

Annet?

Jeg er født 25.07.77

Videoannonse
Annonse
Skrevet

får frem gutt, som kommer i midten av august, en liten brølende løve.. har du sliti lenge med å bli gravid? eller var det ikke planlagt? ser at det har vært noen omveltninger hos deg, men at du nå er på rett vei og at den indre og ytre deg er i harmoni..

du har en styrke som kommer fra dypet i deg, og jo mer du stoler på den jo lettere vil alt bli for deg :)

ang. graviditeten du så på meg, noen følelse for når? flere som har sett det i 2008 på samme tid skjønner du :)

og E har jeg nå bestemt meg for å droppe, har putselig fått det for meg at mannen med stor M kommer inn i livet mitt i mars mnd hehe.. aner ikke hvorfor.. hva tenker du om det?

ha en fin kveld!

klem

Skrevet

Takk, fint å lese. Har ønsket meg lenge å bli gravid, men ikke passet helt.

Dette var ikke så veldig planlagt nei, men en glede allikevel.

Jeg fikk gode følelser da du nevnte mars. Jeg kjenner noe energimessig skje, og det kan bety at det stemmer. Så mars er verdt å vente på :-)

Når jeg nå vet dette, så tror jeg mulig gravid med mannen med stor M.

Jeg tror mulig 3 mnd etter dere møtes. Dette er tidlig. Men dere velger selv, men det kan skje fortere enn dere hadde tenkt.

Jeg får en følelse av at han er voksen i væremåte. Behandler kvinner med respekt. jeg ser for meg at dere skal ut å spise. Jeg kjenner veldig tydelig at det bølger med energi. God energi. Det blir flott med dere.

Spennende å se hva som skjer. Ønsker deg all lykke til.

Jeg kan ta feil, og som du vet så velger du selv.

Skrevet

har ståpels fra panna til lille tåa, og tror nok du er på rett her, for dette går igjen i alt jeg får både her og av andre om dagen.. mai/juni er det som kommer inn ang graviditet og for meg så kjennes det litt for fort ja. men er det mannen så skal jeg ikke nekte for at jeg har lyst på barn nei. og gjerne igår ;)

har jo ei som ble til på ferie tur, så jeg er nok ikke så tradisjonell egentlig, følger mine egne lyster og ønsker fult ut :)

OG JA jeg vil ha en mannen mann hihi.. lei av disse gutta jeg roter meg bort i, så får jeg bare la skjebnene føre meg og håpe på at mars blir så bra som jeg kjenner det kan bli :)))

og så tydlig at du ønsket spiren, men at den kom litt brått på, MEN veldig ønsket!

klem

Skrevet

Du hadde veldig rett i det. Jeg tror litt på at man skal være forsiktig med hva man ønsker seg:-)

med det så er det bare å ønske seg i vei, mann og barn og hva det skal være. Ingen ting er umulig. Jeg har hatt mange ønsker, og så sender jeg de"på en måte ut til universet" og jeg blir mange ganger overrasket over hvor heldig jeg er. Tror det er lurt og tenke, visualisere og ha fokus på det man ønsker. Noen ganger har jeg bare hatt en tanke, og så kommer det. Og når ting ikke går helt som tenkt, eller planene forandrer seg på viktige ting, så vet jeg at da er det fordi jeg har noe bedre i vente.

Lykke til. Kom gjerne med en oppdatering.

Skrevet

vi tenker utrolig likt, nesten så jeg måtte lure på når jeg skrev det her innlegget ;)

og seff kommer det en oppdatering :)))))

Skrevet

Gleder meg til å høre. Og du fortjener din drømmemann!

Moro at det er flere som tenker slik.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...