Gjest Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Driter i hvem som er hvem av dere - kan dere ikke bare forlate Dib begge to, den ekte og de uekte! Så kan vi krangle videre i fred:-P
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 for første gang er jeg enig med deg tjukka:-)
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Gratulerer:-P Jeg er bare tjukk i huet for tida, F.Y.I.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 samme det:-) Bare ikke la det bli noe vane at vi er enige, så går det sikkert bra:-)
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 Ingen fare - jeg er stort sett bare enig med meg selv - tjukk i huet som jeg er:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå