Gjest Sekretøsa Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Skulle kjøpte mat til dissa små fiskene som svømmer rundt her, fikk en boks, dro hjem, åpna den, og oppi så lå det sånne kuler.... Ikke flak liksom, men små brune kuler. Tenkte, "jaja", og slang de oppi, og nå er vannet gromsete... Er dissa kulene beregna på gullfisker som er i boller med renseanlegg???
balsam Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 jeg bruker kuler til den "sugefisken" min jeg... gullfiskene får flak.. spurte du etter mat til gullfisk?
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Ja.. sa jeg hadde slørhaler, og fikk detta...!? har ikke sugefisk... kanskje bikkja vil ha de? Haha
3 rosa og en blå Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 Hvor mye ga du dem da? Når du bruker kuler så trenger man ikke mate så mye, men vær sikker på det er riktig mat du har fått.
tommeliten Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 maten spesielt beregnet på gullfisk er slike kuler, de trenger bare noen få få, og gir to for mange vil de løse seg opp og lage grumsete vann:-)
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. januar 2008 #6 Skrevet 2. januar 2008 njei, en 10 stk kanskje... men de klarte jo ikke og spise den da.. står jo ikke på norsk på den pakka, skjønner ikke nederlandsk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå