Gå til innhold

Huff :(

cec85_med_Mariellgullet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei venninne av meg som er snart 23 er blitt gravid, hun er sammen en på 24, de er begge ikke ferdig med utdannelse, men de bor sammen, leier en leilighet.

Han ønsker ikke barn nå, men heller om 6 år ca, venninna mi vil ha barn nå, syns så synd på hun, stakkars, hun er i uke 8 liksom!

Syns det blir for lettvint i år 2008 at man dropper prevensjon , blir gravid, og så ikke tar ansvar!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har de bestemt seg for "ikke ta ansvar" da??

kjedelig situasjon å havne i...Haer de beholder:-) man angrer aldri på noe man får...

Skrevet

Dropper man prevansjon tar man ansvar punktum. Det er ikke noen voksne i dagens samfunn som ikke vet at man ikke blir gravid ved å 'kaste seg i høyet' uten prevansjon

Skrevet

Nei, helt enig, håper de beholder, men tviler, han vil ikke!!! Er så tragisk når gutter ikke stiller opp:(

Syns altfor mange tar aborter, er liksom blitt så enkelt å gjøre det, usj:(

Skrevet

Ehh, så de som velger abort ved en uønsket graviditet tar altså ikke ansvar, er det du mener cec85_med_Mariellgullet?

Skrevet

Det var årets første "jeg kan ikke tro at i år ...."!

Skrevet

Kvinner som er blitt voldtatt, incest , kvinner som blir gravide med prevensjon, kvinner som er blitt for gamle, skjønner at de velger abort, men kvinner som er i forhold i dag, som dropper prevensjon, ja, da mener jeg de ikke tar ansvar! syns ikke abort skal være så enkelt!!!

Syns du?

Skrevet

Først og fremst:Hvorfor er det greit for en som er "for gammel "å ta abort, er det like greit om en som blir gravid som tenåring tar abort?

Tror heller ikke at det er så fryktelig mange som er i forhold som bevisst dropper prevensjonen, for så å ty til abort.

Jeg tror ikke abort er enkelt for noen, og jeg synes at de som velger abort er nøyaktig like ansvarlig som den som velger å bære fram barnet.

Her i Norge er det heldigvis et valg for kvinnen, og jeg synes egentlig at grunnen til at kvinnen ble gravid er irrelevant, så lenge kvinnen selv ikke vil bære fram barnet er det grunn god nok til abort, mener jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...