Gå til innhold

Fordeling av Pappa-permisjonen...............

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.

Hvordan har dere fordelt pappa-permisjonen??

Tar han ut alle 6 ukene på en gang? Eller har dere fordelt de litt ut i permisjonen??/Etter permisjonen når dere starter jobbe igjen?

Her har vi fordelt de litt.

Først 2 uker pappapermisjon etter fødselperm på 2 uker

så...1 uke nå i vinter og 2 til høsten.

Jeg begynner med tidskonto om 1 måned ca....så det blir spennende og se an ja...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal ha tre uker ulønna permisjon etter at fødselspermisjonen er ferdig, også tar pappan pappapermisjon.

Vi vil utsette barnehagen litt. Vi syns det er tidlig å begynne. Jeg har 100% lønn, så bare 46(?) uker perm.

Skrevet

Mannen min tok bare 6 uker pappapermisjon, hadde de etter at jeg var ferdig med min permisjon, så hadde han 3 uker fri uten lønn fordi vi ikke hadde barnehageplass.

Skrevet

Vi har tatt etpar uker sammenhengende midt i permisjonen og resten fordelt som enkeltdager rundt omkring i hele permisjonen...

Utrolig praktisk. Så får jeg tatt frisørtimer, tannlegebesøk, legebesøk og andre slike ting uten barnet + at vi får fikset en del handling og slikt mens eldstemann er i barnehagen.

(så får vi ettermiddagen sammen uten stress i butikker også)

Jeg skal uansett ikke tilbake i min jobb så for vår del er det ikke noe poeng at far tar alt sammenhengende...

Skrevet

Han tok 6 uker etter at min permisjon var over og deretter tok jeg 5 uker ferie. Og nå er det barnehage tid:-) Spennende spennende:-)

Skrevet

her har pappa vært hjemme i tre mnd med alle tre, jeg begynte å jobbe når de var ca ni mnd og så har pappa vært hjemme til de har vært rundt et år. Det har vært veldig lurt, pappaen her vet at man ikke bare er hjemme med unger og han får et fantastisk forhold til ungene og de til han

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...