Gå til innhold

Hva er tingen med like jakker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor i huleste kjøper noen par like jakker til mannen og dama?!? Er det kun for å vise at de hører sammen? Eller er det fordi det er så kult å ha like jakker?

Syns det ser skikkelig harry ut jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er harry. Ja, de synes sikkert det er kult.

Skrevet

Nei det er IKKE harry, det er dödskult, og et bevis paa at man elsker hverandre.

Men det er enda kulere aa vaere gravide samtidig begge to.

Skrevet

Ja, det er kUlest EvEr! Jeg og sambo kler oss nesten bare i like klær. Vi ER så FINE! Og alle kan se at vi hører sammen...for alltid!

Skrevet

Jeg ler meg i hjel. Ser superteit ut. Det artigste er par i like klær med ulike farger ;)

Skrevet

Jakker er jo en ting... men like GRILLDRESSER!!!! Skikkelig BLODHARRY!!!!!

Skrevet

Vi er akkurat som victoria og david becham vi,alt vi har er likt!!

Vi elsker og matche hverandre

Skrevet

Har aldri sett Beckhams i grilldress før jeg da men...

Skrevet

jeg og sambo har like sko og et par like bukser, og like vinterklær fra norrøna..whts the big deal? jada, vi kjøpte d for å skille oss ut fra mengden for å vise at vi hører sammen.

Hørt om å ha lik smak, kanskje?

Skrevet

Da er dere sikkert bondetupper alle sammen :) Fra grisgredte trøndelagstrøk :) Moahaha

Skrevet

vi som kommer fra bondelandet i trøndelag er vel kanskje ikke de som er mest intresert i å kle oss som en kloning som den bedre halvdel....

jeg går i bergansjakke mens typen sprader rundt i en Scania jakke fra Scania driversklubb Danmark...

ikke kjenner jeg noen som er særlig hypp på og se ut som en kloning heller....

det ser bare latterlig ut....

fordi om vi ikke bor mitt i storbyen trenger vi ikke og se ut som kron idioter

Skrevet

Om det er like jakker som plager deg så jævlig,så har du et seriøst stort problem.Jeg og mannen min kjøpte oss 2 drit dyre og LIKE jakker nå i høst.Vi valgte forskjellige farger,men ellers er jakkene like.Jeg synes det er helt greit om kjærester,samboere eller ektefeller kjøper samme jakker.Er smak og behag det vel.

Skrevet

Men dere har da i det minste ulik farge.

Skrevet

Vi har ganske like duffeljakker. De er sorte begge to.

Er vi harry? *ler*

Jeg måtte ha for å få plass til magen min, så da ble det bare sånn :o)

Skrevet

Det er ikke noen 'big deal' i det hele tatt, her konstateres bare at det er harry. Skal forresten vedde på at halvparten av dere som rusler rundt som små Sambo-kopier heller ville dø enn å troppe opp på en fest med samme antrekk som venninna. *knegg*

Skrevet

Jeg bor i en liten bygd, og her er det dødshot med like jakker, grilldresser og sånne kjeledresser for voksne!!!! Ja, det er blodharry! Jeg ler like mye hver gang de er ute på tusletur langs fortauet.

Litt anderledes med duffeljakker i sort, det faller ikke under samme katergori ;-) Synes jeg da.

Har brukt gubben sin jakke når jeg er skikkelig elefant på slutten av svangerskapene inniellom.

Skrevet

Ser forøvrig at de har matchende ammetopp og body på H&M..

Skrevet

DET er jo litt skjønt da!!! Sjekk ut matchende kjole og babydrakt på www.younglkids.no. Med masse små traktorer på!!!

Skrevet

En ting er hvis det er noe i nøytrale farger, men hvis det er en farge man legger merke til, er det pinlig. Jeg og kjæresten min har ikke like jakker, men like farger på de. Og det er samme type jakke, "tur-jakker" Vi hadde kjøpt de før vi møtte hverandre. Passer alltid på å ta på meg en annen hvis han tar den på seg. Synes det er kjempe pinlig å ha de på samtidig. Ønska meg ny til jul, men fikk jeg det?

Skrevet

Til deg anonym 20:01.Herre gud at det går ann!Folk driter vel lang masj oppi om dere går med samme jakker eller!Du virker helt lost i hue ditt.Digger meg at du ikke fikk noe ny jakke til jul.Du kan få en møllspist og nedriti jakka av meg om du absolutt må ha en annen jakke enn gubben din!!!!!!!!!

Skrevet

Næmmen så sinna! Veit ikke hvem som er "lost i hue" jeg. Dette var en debatt om hvor teit det er med samme jakker. Kanskje det er noen som ikke har noen å gå med samme jakke med anonym 21:02? Er det grunnen til alle utropstegna kanskje?

Skrevet

Synes ikke det noe teit med like jakker jeg.Ferdig med det.

Skrevet

For noen år siden kjøpte sambo og jeg like jakker, men vi brukte dem ALDRI samtidig!! OMG vil heller gnage av høyrearmen min enn å se ut som bobst tvillingene!! Nå er vi gift, og mannen har fått klar beskjed om at dersom jeg noengang i det hele tatt VURDERER like grilldresser så har han mit tillatelse til å slå meg i hodet. For da har jeg mistet forstanden. Det med like jakker og grilldresser er rett og slett det teiteste jeg ser!!

Skrevet

herregud...U peepz got issues! really!

Vi lever i NORGE!!! ikke Hollywood, der d er KRIIISE hvis noen dukker opp i samme antrekk på samme festen!

Snakk om å være overfaldiske!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...