Gå til innhold

Til den barnslige drittkjerringa som utrolig nok har RAPPET nicket mitt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg laget meg profil, så nå vil jeg tro du kommer til å slite litt når du skal skrive svar til yppert.

Hvor barnslig går det an å bli?? Get a life, loser!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss.. hva har hendt med deg da? spist noe dårlig hjemlagde muffinser igjen??? trodde du sa farvel jeg, men der tok jeg nok feil igjen.. faen!!!

Skrevet

Var vel noen som følte seg styggt trakkasert, da ...

Skrevet

Har du enda ikke skjønt at alle ser at du ikke er meg, din drittkjerring? .....men for all del, du må bare styre på med mitt nick så mye du lyster i den tro at folk ikke klarer å sjekke profilen. Lykke til:-)

Skrevet

Et lite tips bare - hvis du skal utgi deg for å være meg (jeg kan jo på sett og vis forstå at du heller vil være meg enn deg selv) så må du slutte å skrive hehehehehehehehehehehehehehe og hahahahahahahahahahahahahaha. Det pleier nemlig ikke jeg å skrive, det ser så inkompetent ut. Og jeg ser jo at du sliter litt med å skjønne det med profiler. Typisk min flaks at når noen ser sitt snitt til å stjele mitt nick (takk skal du ha) så er det en analfabetisk, ordblind, überambivalent mindre smart person som deg :-)

Skrevet

Sint? Nå må du ta medisinen din så de multiple personlighetene dine ikke går helt berserk. Jeg finnes ikke sint, bare skuffet over at det faktisk er DU som stjålte nicket mitt. Det hadde vært mye bedre hvis det hadde vært luten eller kama eller noen som faktisk har noe mellom ørene - i motsetning til deg .-)

Skrevet

Æsssh..... Er jo bare å se på brukeid hvem som er hvem :)

Nr3 et eller anna er ekte :)

Skrevet

glemmer du anonymknappen tjukka? ser ut som du diskuterer med deg selv:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...