flypapir Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Skulle egentlig til cha-am i jula, men flyet ble kansellert. Da skulle vi reist med min mor og min bror m/fam. Broren min m/fam har hatt det supert ettersom det var veldig barnevennlig og alt stenger 22.30, mens mamma syntes det var litt VEL rolig. Nå planlegger vi ny tur i påsken, og jeg er usikker på om vi skal reise til cha-am. siden vi skal møte moren min der nede. Lurer litt på å prøve noe annet, men hva?? Har bodd i Thailand og vært der relativt mye, men aldri med barn. Bodd i Bkk og vært mye på Pattaya (Jomtien), Chiang Mai og litt rundt, men det begynner å bli noen år siden. Jeg har aldri vært nede i sør på Phuket ol. Noen som har noen gode, konkrete tips (gjerne spesielle hotell)? Vi reiser med rutefly... Takk for svar!
flypapir Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2008 Reiste du med charter el rutefly? Måtte du ta fly ned fra Bkk? Var det noe som skjedde der...? Er avhengig av at det skal være barnevennlig samtidig som min rastløse mor skal ha noe å fylle dagene med...
flypapir Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2008 Ingen andre som har kost seg i Thailand....?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå