Gå til innhold

Barnehagen!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tulla vår er straks 13 mnd og skal begynnei barnehagen! Hva trenger jeg av klær og utstyr? Tenkte å benytte meg av salget nå!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om de er mye ute, ullklær og fleece....et par dresser, luer m/hals, et par vinersko....hm....regntøy...

Skrevet

hei!

jenten min på 13 mnd beg i barnehage for to mnd siden..og jeg har selv jobbet i bhg i 7år...

utstyr ja...er jo en del ting man må ha med..men når du kommer første dagen får du utdelt en "utstyrs liste"over hva du trenger av klær dresser regntøy osv...

men noen tips har jeg no...

selv bruker jeg reima dress til tulla mi,den er vanntett og vinntett..så jeg har ikke brukt regntøy på hun enda..og det er jo bedre med en vanntett dress no om vinteren til de småe når det er så kaldt....er ihvertfall veldig fornøyd!ull bruker jeg masse til min...man skal jo ha litt skifte klær der også..to sett gjerne,med alt av klær(ikke ute klær)gode votter..reimå har noen med glidelås!ullsokker til skoene..vanntett lue kan være greit å ha..ullfrotte til å ha under dress evt regntøy..el fleece..

lue med hals er også veldig godt..

når det gjelder sko når de er så liten så er goortex det beste,de er vann tett(så slipper du støvler)bruker selv ecco sko til min..

lkke til!

Skrevet

sønnen min har 1 sovedress(fleece) 1 reima utedress med ulltøy til å ha under den, 2par votter, hals, 1lue å sove i, 1tykk vinerlue til å ha ute, 2par ullsokker, regndress, gummistøvler, 3sett med skift(inneklær) dun "tøfler" han sover i, lammeskinn og dyne han har i vogna, kuldekrem, innesko, goretex støvler... er det jeg kommer på i farta...

lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...