Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vurderer sterilisering? hvo mange barn har dere?hvor gamle er dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, vi snakker om det.

Har tre barn, og er enig om at det er akkurat passe mange..

Jeg er 33 år og mannen min 37, så det blir uansett ikke snakk om noen atpåkladd.

Jeg har ikke lyst til å gå på hormoner helt til overgangsalderen, og de hormonfrie prevansjonsmidlene er heller ikke noe alternativ, så da er sterilisering en grei løsning.. Tenker også sånn, at skulle jeg hatt en unge til måtte det ha blitt nå, jeg vil overhodet ikke ha noen "overraskelse" i form av positiv test når vi er i slutten av 40-åra, derfor må en av oss under kniven i løpet av de neste par årene. Så er spørsmålet hvem av oss det blir da ;-)

Skrevet

jeg har gjort det. Er 27 år, har tre barn, tåler svært dårlig hormonprevansjon, har kraftg menstrasjonsblødning (derfor ikke kobberspiral) og blir svært lett gravid. Fastlegen mente jeg var vel ung, og at mye uforutsett kan skje i livet. Jeg er veldig glad for barna jeg har fått og veldig sikker på at jeg ikke vil ha fler. Jeg sier ikke at jeg angrer på valget, men jeg kan ikke komme bort fra at det er noe som "skurrer" litt lengst inne i meg, når jeg tenker på at jeg faktisk ikke lenger er i stand til å få barn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...