balsam Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 når i svangerskapet er det man kan se mest? skal på vanlig ul den 18. jan og meg og mannen har snakket om at det hadde vært morro med 3d oxo... dere som har vært på dette, synes dere det var vært pengene? ser man mye mer enn på en vanlig?
Gjest mphs Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Jeg var i uke 24 sist. De annbefalte fra uke 24 til 32 når jeg spurte. Jeg var veldig fornøyd og hun som kom ut lignet på bildene vi fikk fra den ul.
nickoline og supermann Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Verdt hver hundrelapp......... fantastisk opplevelse. virkelig. rund uke 25-28 tror jeg de anbefaler. senre blir bebisen litt for stor til å få helheten. vi så en liten gutt som turnet rundt i mammas mage.....fikk med 3 videosnutter og 3 bilder på cd tror jeg.
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 Anbefalingene er vel forskjellige, men mellom uke 24-30 tror jeg. Vi skal i uke 27 denne gangen, var i uke 28 sist. Det var helt perfekt. På ultralydklinikken var det en egen kalkulator for når man var i sin beste uke, og så fikk man datoen sånn ca for det. Så kunne man gå inn og velge ledige timer i det tidsrommet man fikk oppgitt. Veldig kjekt ) I forhold til 2D ser man UTROLIG mye mer. På sykehsuet vårt er det 3D på ordinær UL også, men vi velger en ekstra (privat) rundt uke 27-28 allikevel, fordi det er så gøy å se. Det er helt spesielt. Man ser et helt lite menneske! Ansiktstrekk - at det gjesper, gnir seg i øynene osv.. Masse å se!
LindaKristin1980 Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 Jeg var på 3d-ul i uke 29, så masse, men en uke senere hadde nok blitt " for sent", ettersom gutten min var ganske stor. Men anbefales virkelig
Ida-mor-1 gutt + 1 jente <3 Skrevet 2. januar 2008 #6 Skrevet 2. januar 2008 Hvor lang tid får man på en sånn ul-time? og hvor mye koster det?
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #7 Skrevet 2. januar 2008 Koster ca 800-1500 kr avhengig av sted. Noen tar mer, andre mindre. Først er det en medisinsk ultralyd (altså at de sjekker at alt er ok med fosteret, sånn som på ordinær UL) og så over på 3D etterpå ) Man får med seg gjerne en videosnutt (eller flere) og en del bilder. Kommer an på sted hvor mange/lange bilder/snutter man får. Konsultasjonen tar vel en 30-45 min.
*Rutletutt* Skrevet 2. januar 2008 #8 Skrevet 2. januar 2008 Jeg var i uke 30 - skulle vel strengt tatt ha vært et par uker tidligere....men så likevel godt. Eneste som var, var at babyen lå og sov med armen foran ansiktet, så det tok en stund før hun våknet og beveget seg så vi fikk sett ansiktet (er jo det er går for å se;o)). Fikk med masse bilder og filmsnutter på cd - verd tusenlappen vi batelte og mere til:o) Så godt ansiktstrekkene - kjente henne godt igjen da hun kom ut - helt sprøtt:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå