mamman til 2 godjenter:) Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 i dag var vi på ultralyd, alt stod bra til:) morsomt å se at den har vokst fra forrige gang jeg var der (uke 12). ble satt tilbake en uke så er da 18+5, men det gjør ingenting så lenge alt stod bra til. ny termin er da 1 juni....ble litt dårlige bilder siden ungen var veldig aktiv..hehe..dette var kjempe gøy. samboer syns og at dette ble mye mer virkelig:) vi ville ikke vite kjønnet, men han sa at det 50-50....hehe...og at en av oss har rett.. jeg trur jente og sambo gutt..hehe..måtte bare dele det med dere:)
Ned 20,4kg.. Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Gratulerer. Flott at alt sto bra til..!!!
mareritta nr2påvei*høygravid* Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Så morsomt! Jeg ser fram til vi skal på UL i beg av feb. Veldig spent på det.
kajfla Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 så gøy!! jeg skal i morra, gleder oss som bare det. Er sikker på at det er en jente, blir gøy å se aktivitet inni det!!
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. januar 2008 du må glede deg, det er kjempe gøy:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå