olla Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Kommer det til å funke?? De ligger på samme rom nå, men eldste i vanlig seng og minste i sprinkelseng. Og noen som har IKEA sin køyseng?? Den trehvite, billige, til kun 600kr. Kan den funke greit nok? Håper å kjøåe større hus snart, og da skal denne sengen på gjesterommet, så den skal ikke vare i så mange år til dagens bruk.
mams-til-tre Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Tvillingene mine sov i køyseng fra de var 3 1/2år. og det funka fint det...
dama Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 jeg har en på 4 i overkøya og en på 2 i underkøya... fungerer helt fint det.. men har ingen erfaring med ikeasenga, sorry
M@mm@ til mine barn Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 Har du link til den køysengen til 600 ? Finner den ikke jeg.
olla Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. januar 2008 jepp, her er den: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/00102452
M@mm@ til mine barn Skrevet 2. januar 2008 #7 Skrevet 2. januar 2008 Uff, fant den til slutt. Men fant den ikke under barnerom eller soverom. Og søkte på køyseng, ikke køyeseng.
olla Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 2. januar 2008 Ja, det gjorde jeg også, sur og sint som ikke fant det, min mann som kom og "reddet" meg. Var og så på den i dag, virker nesten helt lik den som vi så på skeidar og jysk og bohus, som alle kostet rundt 2000 kr. Forskjellen var at denne ikke kan deles, det kan de andre. Men min far mener at det ikke er argument. Mest sannsynlig skal den ikke deles, og om så var, så fikk vi bare sage den i to!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå