Gå til innhold

Dere med mer enn ett barn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..hvor lang tid tok det før dere ble gravide med nr to (tre, fire osv)? Var det stor forskjell i antall prøveperioder i forhold til det første barnet?

Lurer på om sånt er helt tilfeldig, eller om det er noen statistikk å vise til...

Vi brukte fire pp på førstemann, har brukt fire pp hittil, i håp om å få til andremann (er ikke gravid ennå) (tror jeg da).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært gravid 4 ganger, det gikk slik:

1: 2 pp

2: 3 pp

3: Uplanlagt, ubeskyttet sex en gang 5 dager før EL (mistet i SA)

4: 3 pp

Skrevet

Gikk vel omtrent 4-5 prøveperioder med førstemann. Men andremann satt med en gang.

Skrevet

hos oss:

nr 1 var uplanlagt(null pp)

nr2 brukte vi 6 mnd på(prøvde ikke, men brukte ikke prevensjon, tok det som det kom, men hadde sjelden sex)

nr 3 veit jeg ikke, hadde ikke fått mensen tilbake etter nr 2, brukte heller ikke prev.

tror ikke du kan få noe statistisk grunnlag her. tror nok kanskje det er litt tilfeldig.

Skrevet

Nr 1 = 1pp. Nå 3.5 år gammel

Nr 2 = 1pp, mistet. Vi prøvde igjen umiddelbart etterpå

Nr 3 = 1pp, mistet. Vi prøvde igjen umiddelbart etterpå

Nr 4 = 1 pp. Nå 1 år gammel

Heldig med prøvetiden, som jo egentlig var lik 0 da vi alltid har blitt gravide på første forsøk, men sjekket eggløsning og hadde sex på "riktig" tidspunkt. Desverre uheldig med de to vi mistet.

Skrevet

Alderen tatt i betraktning, har vi vært veldig heldige her:

Nr 1: 2 pp

Nr 2: 1 pp

Nr 3: 4 pp

Nr 4: 1 pp

Fikk første mann da jeg var 35, og fjerde da jeg var 41.

(stakkars unger med den gamle mora - ja, jeg vet ... c",))

Skrevet

Førstemann satt på første forsøk, andremann på andre forsøk:o)

Skrevet

1. Første forsøk

2. Såkalt sikker periode

Ikke tatt noe tid med noen av mine=)

Skrevet

Nr 1: uplanlagt, men første skudd

Nr 2: første skudd her å gitt.. Litt mer planlagt enn første da;)

Skrevet

1. 3 pp.

2. 0 pp (uhell..., 16 mnd mellom de to).

3. 1 pp (endte i MA i uke 11)

4. 1 pp ( nå 3 år gammel, nr 2 er 11 år.)

Skrevet

Førstemann kom også her ved 35 års alder, tror ungene mine og dine får det bra jeg. Min mor var 20 når hun fikk meg, det var også bra, men jeg er ikke på noen måte dårligere mor enn min mor var. Vi valgte bare forskjellig (selv om jeg var nok ikke planlagt i det heletatt, mens mine barn var 100% planlagt :-))

Skrevet

Nr 1. 0pp (høyst uplanlagt)

Nr 2. 0pp ("sikkre perioder", skjer det så skjer det)

Nr 3. 2pp (er bare i uke 5 enda)

Skrevet

1: uplanlagt

2: uplanlagt

3: uplanlagt

Altså har i ettertid vært til sjekk i hytt og gevær og kroppen min benytter seg ikke av prevensjon slik en kropp skal gjøre da den mottar prevensjon.(p-piller, p-ring og p-sprøyte)

Skrevet

Begge barna våre satt på første forøk. Var heldige vi:-)

Skrevet

nr en er en glet p-pille rett og slett... men ville ikke byttet han tilbake med pillen... verdens herligste gutt på snart 9 år... nr to tok det tid med sluttet på p-sprøyten og ble gravid 6 mnd etter... han er nå 6 mnd;)

Skrevet

Førstemann var ikke planlagt, gikk på p-pillen, andremann var planlagt og ble til på første forsøk, jenta kommer i mars etter et slags dårlig forsøk på å hoppe av i svingen, pluss at det var fire dager etter siste mens....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...